recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Har lige købt en PS3 :)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHar lige købt en PS3 :)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
otruz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Februar-2010
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Emne: Har lige købt en PS3 :)
    Sendt: 03-Marts-2010 kl. 22:22
Og sikke da en dejlig maskine :) Har aldrig været konsolmenneske før, men i dag røg min mødom.

Og netop derfor har jeg lige spørgsmål:

Hvad skal jeg vide af lækkerier og tips?

Kan jeg få billedet op fra min PS, lige når jeg tænder for den, i stedet for at jeg skal finde den (HDMI) hver gang på TV'et? Har et Philips 37pfl560.

Hvor er det bedste/billigste sted at købe spil fra dk?

K: GTAIV, NFS Shift og Fifa 10-

Ved nogen hvad forskellen på disse to Fifa 10 er:

300kr
http://www.billigespil.dk/shop/fifa-10-ps3-5790p.html

og
500kr
http://www.billigespil.dk/shop/fifa-10-ps3-5518p.html

Bemærk at der nederst, på dem begge står: "Sprog: Dansk i spillet"

Mvh :)
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2010 kl. 23:05
Jamen tillykke med din nye konsol, den skal du nok blive glad for! Jeg har lige netop selv gennemført Heavy Rain - et rigtig spændende spil, men bestemt ikke for alle.

Jeg plejer at købe spil fra England, så www.shopto.net og www.gameplay.com er udemærkede bud på hjemmesider der sælger billige spil.

Du skal selv skifte om på HDMI hver gang du vil spille, det er ligesom før hvor man bare skulle om på AV for at se VHS-film.

Alle spil er danske på din PS3, hvis de er lavet til det. Dette sker automatisk hvis du vælger dansk som sprog på din PS3. Jeg har faktisk ikke lige luret de links du har skrevet men snup du bare den billige. www.coolshop.dk har det med at have nogle dyrere versioner af spil som hedder "Nordic", disse spil har vist en dansk manual samt dansk kasse, men udover det er der ingen forskel da spil som Little Big Planet vil være på dansk, hvis din PS er sat til det og ikke ud fra om der står "Nordic" eller ej.

Håber det hjalp lidt. :)
Til top
Gravenslund Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Februar-2009
Point: 230
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2010 kl. 23:18
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Jamen tillykke med din nye konsol, den skal du nok blive glad for! Jeg har lige netop selv gennemført Heavy Rain - et rigtig spændende spil, men bestemt ikke for alle.

Jamen så skal du jo ikke bruge Heavy Rain til noget som helst mere!! sælger du??

Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Du skal selv skifte om på HDMI hver gang du vil spille, det er ligesom før hvor man bare skulle om på AV for at se VHS-film.

Har ikke lige luret på tv'ets specs, men PS3 slim har HDMI cec og hvis dit tv også har kan du få den til at skifte til den givne indgang når PS3 startes op. Virker fint på mit Samsung

Redigeret af Gravenslund - 03-Marts-2010 kl. 23:19
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2010 kl. 23:26
Jeg tror at jeg beholder det. Lige umiddelbart virker det relativt nemt at få Platinum i. :) Prøv evt og skriv i selve Heavy Rain tråden, det kan være at der var andre der vil af med deres:)
Til top
otruz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2010 kl. 17:08
Steffen: Mange tak for hjælpen, jeg napper den billige version :) Ang spil fra udlandet, er det så ikke besværligt med told og leveringstid?

Gravenlund: HDMI cec? Hvor kan jeg se om jeg har det, og i så fald hvordan slås det til? Jeg har en menu der hedder "enheder" og der har jeg tilføjet pc, ekstern hardisk og nu spillekonsul. Derinde vælger man også hvilke indgange der skal bruges, men udover det er der ingen indstillinger.
Til top
Singer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 31-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2010 kl. 18:07
Udland er ikke besværligt, så længe det er fra europa.....
Hilsen Singer
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2010 kl. 19:05
Oprindeligt skrevet af otruz otruz skrev:

Steffen: Mange tak for hjælpen, jeg napper den billige version :) Ang spil fra udlandet, er det så ikke besværligt med told og leveringstid?

Så læmge du bestiller fra et EU land, er der ikke told på.

Det tager typisk 3-5 dage at få spiller tilsendt, om man kan som regel spare 30-50 % af prisen i forhold til at købe det i Butikkerne i Danmark.
Til top
otruz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2010 kl. 20:14
Okay, nice nok :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2010 kl. 20:18
men hos amazon skal du ikke gå ud fra den pris de skriver ved spillet men først når du kommer til "confirmation" ved en bestilling, da prisen er væsentlig større. Der kommer vist moms og fragt oveni.

hos shopto og gameplay er der kun fraft på £3.5
Til top
Krusty the Clow Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Juli-2008
Sted: Aalborg
Point: 354
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2010 kl. 20:28
Hej tillykke med den
du kan også købet ps3 spil fra usa på Axelmusic hjemmeside. der kommer ikke  told eller mons på når du køber fra dem de sender fra et eu land.
http://www.axelmusic.com/ps3  
alle ps3 spil er kode fri.

Redigeret af Krusty the Clow - 04-Marts-2010 kl. 20:29
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2010 kl. 20:34
Men prisen på spillene fra axelmusic er de samme som f.eks. shopto også er der længere leveringstid. Den er dog god nok til udgivelser der ikke kommer i EU. :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu