|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() Sendt: 04-Marts-2010 kl. 16:42 |
Hej allesammen.
Jeg har samlet sammen til en Blu Ray maskine og jeg har 4500kr. Men det gør jo ikke noget hvis den er billigere :D Men omkring de 3000 - 4500 kr vil jeg give. Jeg har dog nogle enkelte krav: 1. Skal have de nye HD lydformater :D 2. LOADE TIDER ER LIGEGYLDIGT. JEG ER LIGEGLAD HVOR LANG TID DET TAGER AT STARTE OP. DOG MÅ DEN IKKE LAGGE I AFSPILNINGEN AF FILMEN (selfølgelig kan man ikke undgå det men det skal ikke være at den ligepludselig skal loade midt i en kamp scene) 3. Den må IKKE larme. Når jeg tænker larme så tænker jeg på hvordan en Xbox 360 larmer. Det må den ikke, den skal være mere lydløs. 4. Det SKAL være i en fysisk butik i København området :D Jeg vil helst have en Blu Ray afspiller fra Hifi Klubben da jeg er en MEGET tilfreds kunde derfra så det kunne være fedt, men det er okay at komme med nogle andre butikker. Hvis i kender nogle film som man bare må eje på Blu Ray så må i gerne anbefale, prisen på filmen skal ikke være med i den penge sum som jeg har givet af til en Blu Ray maskine da jeg får nogle Blu Ray diske af mine forældre. f.eks er jeg bare nød til at have Lord of the Rings Triologi'en nar den kommer den 16 April på Blu Ray :D (Jeg har set tråden med Blu Ray film som folk har bedømt) Så må vi se hvad i kommer med af forslag :D Tak på forhånd
|
|
![]() |
|
act_dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2007 Status: Offline Point: 233 |
![]() |
Du er meget tæt på en Oppo prismæssigt - ser du DVDer er den efter sigende uovertruffen :)
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Panasonic skulle passe til dig, se på BD45, BD65 eller BD85.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Og vel at mærke Oppo BDP83
|
|
![]() |
|
![]() |
OPPO'en opscalere den billedet på en almindelig DVD disk? Jeg har hørt at en Blu Ray Afspiller kan det :D Altså så en almindelig DVD som køre på 500 et eller andet også gør den billed til en 780.
Forstår i hvad jeg mener? :D Det er lidt svært at forklare :D
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Det er jo netop der Oppo'en skiller sig ud med sin fornemme de-interlacing chip. For det er ikke kun opskalering fra 576i til 720p. Det er også fra interlaced til progressiv
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
En BD afspiller stille selvfølgelig til det som BD er lavet i, og det er jo 1080p. Lægges der så en DVD i den, ja så vil output stadig være 1080p. Til DVD vil og gør jeg bruge en DVD afspiller indstillet til 576 som er opløsningen på en DVD, TVet Upscaler jo selv til den opløsning det nu har.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Nej ikke i en ordentlig afspiller. Her kan vælges at DVD skal outputte i den opløsning der passer til panelet
Redigeret af Kampus - 04-Marts-2010 kl. 17:18 |
|
![]() |
|
![]() |
Hvis OPPO'en er en af de eneste som opskalere billedet så er jeg nød til at have sådan en :D
Men hvorfor er det at OPPO'en er så meget bedre end alle andre. JEg bliver ved med at få OPPO'en anbefalet.
|
|
![]() |
|
AlexSmedegaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() |
Jeg tror der er noget du måske har misforstået. Alle blu-ray afspillere jeg kender til opskalerer alt dvd materiale. Jeg ved ikke hvad der er så specielt ved oppoen, det er der en anden der helt sikkert ved.
Men det lyder ikke som om du har særlig høje krav til maskinen, derfor vil jeg da anbefale dig at finde en til 2000 +/- og så købe en masse gode film du kan underholde dig med for nogle af de resterende penge :) Held og lykke med købet :) |
|
![]() |
|
AlexSmedegaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() |
http://www.pricerunner.dk/pl/4-1226855/DVD-og-Blu-Ray-afspillere/Sony-BDP-S360-Sammenlign-Priser
Denne har jeg selv. Den klarer jobbet fuld tilfredsstillende. Og den har DTS-HD Master lyd :) Og så er prisen jo ikke noget i forhold til hvad du budgetterer med. |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Den beste til at upscale DVD til 1080p og lave 1080i om til 1080p er Oppo BDP83, som det også er blive skrive så kan TV det også, men rigtig mange TV har er noget ringe scale indbygget.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |