recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af PS3 spil i England
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af PS3 spil i England

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Renemo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 74
Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af PS3 spil i England
    Sendt: 04-Marts-2010 kl. 22:35
Hej alle. Jeg har endelig fået anskaffet mig en PS3 Slim, hvilken jeg er super lykkelig for..:) Den er primært anskaffet for at se blu-ray, men selvfølgelig skal man også have spil til, når nu muligheden er til stede.:) Det bringer mig så til mit spørgsmål:

Kan det passe, at der ingen forskel er de spil man f.eks. køber i England og på dem, som man køber her i DK - udover cover og manual måske ikke lige er på dansk?!
René
Panasonic TH-42PX70 - Panasonic DMR-EH57 - YouSee HD boks (Samsung SMT-H3126 PVR) - Xbox 360 - PS3 Slim 120 GB - Logitech Z-5500
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2010 kl. 22:42
Ja der er ingen forskel, med mindre spillet har oversat tekst eller tale til dansk, hvilket er meget få der har.

Din PS3 kan afspille spil fra alle regioner, da spillene er regions fri. så du kan i princippet købe spil fra USA, Japan, EU whatever.

Dog skal du lige være opmærksom på at hvis du senere ønsker at købe noget ekstra til spillet fra PS 3 storen (DLC) så skal du købe fra den store som dit original spil hører til, ellers vil det ikke virke.

Men det er jo for det meste irelevant hvis du køber fra EU, da det er den samme store for England og Danmark.
Til top
Renemo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Januar-2007
Point: 74
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2010 kl. 22:56
Mange tak for det hurtige svar.Smile 

Men det lyder i hvert fald rigtig godt, men ville også bare lige være sikker, så jeg ikke risikerede at sidde med nogle ubrugelige spil.:)  Men så vil jeg da næsten bestille Heavy Rain fra shopto.net med det samme, så jeg kan finde ud af, om det leve op til det, som jeg har hørt om det.Smile
René
Panasonic TH-42PX70 - Panasonic DMR-EH57 - YouSee HD boks (Samsung SMT-H3126 PVR) - Xbox 360 - PS3 Slim 120 GB - Logitech Z-5500
Til top
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2007
Point: 682
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2010 kl. 13:13
Oprindeligt skrevet af Klondike Klondike skrev:

Dog skal du lige være opmærksom på at hvis du senere ønsker at købe noget ekstra til spillet fra PS 3 storen (DLC) så skal du købe fra den store som dit original spil hører til, ellers vil det ikke virke.

Det gælder ikke nødvendigvis alle spil.

Mit Fallout 3 er f.eks. en EU-udgave, men alt DLC har jeg købt i den amerikanske PlayStationStore.
Og det virker upåklageligt.

Men jeg aner intet om, hvordan man sikrer sig at det DLC man køber dur til den udgave man har af spillet ... bortset fra naturligvis at have den forholdsregel som Klondike nævner Smile
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu