|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
alias ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2006 Status: Offline Point: 157 |
![]() Sendt: 05-Marts-2010 kl. 15:43 |
|
Kunne det være en fin bærbar til konen http://www.laptops.dk/product_info.php?cPath=102&products_id=3174
Hun skal primært bruge den til email, surf, chat, lidt billeder og office prgrammerne (det kan de fleste pc'er jo klare). Er der nogen som har gode eller dårlige erfaringer med Lenovo. Hvis nogen har andre forslag til en bærbar med ca. samme specifikationer og pris, er disse velkomne. Redigeret af alias - 05-Marts-2010 kl. 15:57 |
||
![]() |
||
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
![]() |
|
Lidt dyrer, men 1000 x mere WAF..
Hvis du disker op med den her, så skal du ikke tikke og be om lov til at se resten af Champions League og VW til sommer
![]() Redigeret af cgmand - 05-Marts-2010 kl. 16:08 |
||
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
|
En af mine bekendte købte en Lenovo G550 i sidste uge - den er nu returneret, da hun syntes den var for plasticagtig. Hun køber nok en Asus UL30 i stedet. Ellers vil jeg også sige Macbook. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
|
den alm macbook er elendig, plastik og grim, skal det være en apple så skal det være macbook pro 13" eller Air..
UL fra ASUS er et godt valg, der er også kommet en million nye konfigureringer af den også med nogenlunde gfx and so on.. hvor den stadig er omkring 5k. plus den har enormt god batteri tid. |
||
![]() |
||
alias ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2006 Status: Offline Point: 157 |
![]() |
|
![]() Jeg behøver heldigvis ikke diske op med noget for at komme til at se bold. Konen er nemlig ligeså vild med bold som mig. Hun mangler bare lige at skifte til det rigtige hold ![]() Mac er jo et super forslag men ikke til konen. Hun gik helt i baglås da jeg nævnte det. ![]() Hvilket mærke skal man gå efter der skrives jo både godt og skidt om de fleste mærker. Jeg overvejer også en asus http://www.shg.dk/Baerbare/ASUS-UL80VT-WX077V-2203661.html eller http://www.shg.dk/Baerbare/ASUS-X5DIN-SX142V-2189728.html Nogen med erfaringer med asus bærbare. Redigeret af alias - 05-Marts-2010 kl. 22:35 |
||
![]() |
||
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
![]() |
|
Jeg har denne til salg:
Kunne være det har interesse
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() |
|
Personligt, vil jeg sige at Asus & MSI er at foretrække :)
modellen afhænger jo selvfølgelig helt af hvad man skal bruge den til, hvor meget man vil give, hvad man kan leve med og so on. (og vil da lige pointere, at efter som hun ik skal bruge den til mere end det, og KAN hun leve med en af de lidt mindre computere, så ville jeg da anbefale et netbook, og så gå efter batteritiden! ![]() |
||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() |
|
Meget fin, ville dog personligt vælge en med lidt hurtigere CPU, min kammerat købte en sort der minder ekstremt meget om den, og han er vældig glad for sin! :) (1.3GHz er jo ik meget, 2.0 minimum tak!
![]() |
||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
|
Det har så også den fordel at batteriet holder flere timer, når cpu'en er lidt svagere ![]() |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |