|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Fabricius ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-December-2004 Status: Offline Point: 333 |
![]() Sendt: 16-Marts-2006 kl. 00:43 |
Jeg havde besøg at en antennemand i dag, der skulle teste om mit signal på loftet vil være godt nok til DVB-T. Signalet var fint, så han får da lov til at komme igen, og opsætte en passende antenne + fordelerboks. Nå, men han havde en Strong 5150 receiver med under armen. Efter at have testet signalet, tog han den naturligvis med igen. Er der nogen der kender noget til den? Dette er stort set det eneste sted jeg kan finde noget om den: http://www.amel.dk/?iframe=http%3A%2F%2Fwww%2Eamel%2Edk%2Fde talje%2Easp%3Fvarenr%3D270%2D116 Desværre står der intet om dvb-subtitles, og jeg glemte helt i farten at spørge antennemanden. M.v.h. Henrik |
|
![]() |
|
boborg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-November-2003 Status: Offline Point: 222 |
![]() |
Er nævnt på http://www.digitalt.tv/nyhed.aspx?ArticleID=1257 og 5155 her http://www.strongsat.com/index.php?id=73&L=10&C=12&a mp;mode=single&Product1=47 står der angivet med Full DVB subtitling and audio track support. |
|
/ Bob
|
|
![]() |
|
Fabricius ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-December-2004 Status: Offline Point: 333 |
![]() |
Ok, tak for link'sne. Jamen så vil jeg da overveje at investere i den. M.v.h. Henrik. |
|
![]() |
|
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
Har idag investeret i en Strong 5150, hold da helt ferie, let installation, knivskarpt billede, god lyd, osv. Bor i Sundby på Amager, tager alle de Danske kanaler samt 6-7 Svenske. Ifølge en lokal antenneinstallatør er dette produkt et af de langt bedre, fordi modtage forholdet i dekoderen er fantastisk godt. Kan anbefales. |
|
![]() |
|
![]() |
Glimragende! Det lyder dæleme godt, for jeg forventer at modtage min med posten i morgen M.v.h. Henrik. |
|
![]() |
|
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
Hej Henrik
Lad os få en tilbagemelding, også gerne fra andre brugere. |
|
![]() |
|
bentol ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Hvor har i lige købt jeres Strong 5150 henne, syntes ikke jeg kan finde nogen der forhandler den? |
|
Bent
|
|
![]() |
|
![]() |
Hmmm...jeg bestilte hos Amel.dk den 16/3, mens den stadig stod som værende på lager. Fik umiddelbart efter en mail om forventet levering d. 17/3 (altså dagen efter bestilling). Har ikke modtaget besked om at varen er afsendt, og beløbet er ikke trukket på kontoen. Det tegner ikke godt M.v.h. Henrik. |
|
![]() |
|
bentol ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Det er da dårlig service, hvis de ikke kan informere om den er i restorder; håber så den er værd at vente på. Ser lige at de skriver leveringstid ukendt på deres hjemmeside |
|
Bent
|
|
![]() |
|
![]() |
Nå, ret skal være ret. Jeg var åbenbart liiiige hurtig nok til at fare i blækhuset og brokke mig over Amel.dk. Har nu fået besked om at pakken kan afhentes på posthuset M.v.h. Henrik. |
|
![]() |
|
![]() |
he he kender det godt, vi må høre hvad du syntes om boxen. |
|
Bent
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har købt min i Electriccity, for 899,- kr.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |