|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kyian ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2010 Status: Offline Point: 40 |
![]() Sendt: 08-Marts-2010 kl. 11:20 |
Hej Alle Jeg har gået og kigget lidt på det her TV, men det er tilsynladende ikke et der er så let at finde. Har fundet det hos getmore. http://www.getmore.dk/køb-lg-26lu5000-billig/lcd-tv/26lu5000_132210_p.html Men kunne egentlig godt tænke mig at høre, om nogen af jer har nogen erfaringer med det, og hvordan det er som TV. Det er mit første LCD.Samtidig har jeg læst at det kan flashes på firmwaren, hvor efter man kan sætte en extern hdd til. Er dette stadigvæk muligt?
Mvh
Rasmus
|
|
// Rasmus Johansen
|
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
![]() Jeg ved ikke, om den er ved at udgået og derfor er svær at finde.
Men du kan også få den her: (kender ikke de 2 forhandler)
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
det er vist kun på LH serien, mener ikke LU modellerne er dækket ind se evt her: http://lgusb.wikispaces.com/
|
|
![]() |
|
Kyian ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2010 Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Det udkom ellers Marts 09, men okay, der sker jo også en masse inden for LCD.
Jeg har også været i tvivl med getmore, men hvis jeg skulle købe det hos dem, ville jeg vælge at tage ud og hente det, da jeg ikke bor så langt derfra.
Har heller ikke hørt om de 2 andre, så er lidt i tvivl med dem. Kunne være jeg skulle skrive til ProShop og høre dem, om det er muligt at få fat på.
Ok, jeg prøver lige at kigge på den hjemmeside :)
|
|
// Rasmus Johansen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |