|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
maybe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2006 Status: Offline Point: 104 |
![]() Sendt: 09-Marts-2010 kl. 19:12 |
Efter at have købt ovennævnte skiver fra BURNALOT, viser det sig, at foreløbig 18 skiver ud af 43 er defekte. Har anket hos Burnalot, men de hævder, at hverken Sony maskiner eller PC kan akceptere disse skiver. Det er noget forfærdeligt vrøvl, for har købt samme skiver hos andre leverandører, og der var kun enkelte eksemplarer, maskinerne ikke ville akceptere.
For det meste siger maskinerne "skiven er snavset" (har 2 Sony maskiner) - det hjælper ikke at rengøre skiverne.
Burnalot fraskriver sig ethvert ansvar og vil ikke erstatte noget som helst. Var udsat for meget dårlig behandling hos dette firma.
Er der nogen herinde, der kender til problemet og i øvrigt kender til fa. Burnalot??
Mvh
|
|
![]() |
|
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 472 |
![]() |
Jeg har købt 200 Verbatim DVD-R skiver, som godt kan brændes på min MacBook Pro, men ikke læses. Det er lidt surt
![]() vh. Thomas |
|
![]() |
|
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
![]() |
Jeg køber fra billigmedien , bruger Verbatim DVD-R og har aldrig ( og jeg mener aldrig ) oplevet dårlige skiver i de mange år jeg har brændt .Langt de fleste på en Sony HDD 710, men også det sidste år på AVCHD brændt på pc med de samme skiver, som selvfølgelig er indkøbt løbende i flere år, de gange jeg har været utilfreds har jeg altid kunnet spore det til redigeringsprogrammet, ingen hjælp er jeg klar over men min erfaring i min tid med DVD brænding.
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
|
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() |
Jeg køber netop KUN Verbatim DVD-R- skiver da det er dem med mindst fejl PÅ !
Jeg køber også hos billigmedien.
Jeg bruger dem både på pc samt min hdd- samsung og der er ingen problemer.
Du skriver at burnalot siger at de ikke kan bruges på hverken pc eller sony hhd-maskiner ?? hvad mener de så de kan bruges til ??
Og burde de så ikke også skrive at de ikke kan bruges til div maskiner ??
Mener personligt at det er noget VÆRE VRØVL de har sagt til dig !!
|
|
|
|
![]() |
|
maybe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2006 Status: Offline Point: 104 |
![]() |
Mange TAK for jeres besvarelser. Det bekræfter så kun, at Burnalot forsøger at fraskrive sig ansvaret og skal nu aldrig handle hos dem igen - til skræk og advarsel for andre brugere (de er ret så uforskammede i deres svar - og er åbenbart fast besluttet på, at den type skiver ikke er anvendelige i hverken Sony eller PC).
CCCD - kan kun give dig helt ret, men havde ærlig talt ikke lyst til at spilde min tid på de klaphatte, der mener, at DE HAR RET og kunden nærmest står med en fod indenfor på en anstalt!! De er helt udenfor pædagogisk rækkevidde, så jeg kan desværre ikke besvare dine fantastisk gode spørgsmål...
![]() Mvh
P.S. Skiverne er populære til ophængning i træer og buske for at skræmme fuglene væk fra frugterne - det kan være, at Burnalots skiver netop er beregnet til dette formål...??! Who knows.
|
|
![]() |
|
Aspagilus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 543 |
![]() |
folp skriver at han udelukkende shopper hos billigmedien.de, men han er
åbenbart ikke klar over at burnalot.dk og billigmedien.de faktisk er en
og samme forhandler: DKDATA GmbH
![]() Der kan jeg med det samme sige at wesellcd.dk altså også er ejet af dem og at pakker fra alle 3 shops sendes fra nøjagtig den samme adresse i Tyskland. Alternativet er evt at benytte: http://www.mediecentralen.dk , en der ikke har noget med DKDATA GmbH at gøre (endu). Mja, så er de også overtaget af DKDATA GmbH, så er alle tyske online shops vi har brugt igennem tiderne overtaget af dem. Redigeret af Aspagilus - 14-April-2010 kl. 12:38 |
|
![]() |
|
exlærer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 886 |
![]() |
Verbatim og Sony...
Har en Sony rdr hx900 som heller ikke kan lide de nye Verbaim. Måske skyldes det at de er blevet lavet om så de kan klare mere hastighed. Min Sony laver fejl på dem og vil ikke overføre i hurtig hastighed. I stedet for har jeg købt de billigste skiver, jeg kunne finde til 89øre stykket og det virker. Til gengæld er de ikke særligt holdbare.
Mvh
E Redigeret af exlærer - 16-April-2010 kl. 11:33 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Brænd altid på MAX. 4x hastighed. Havde tidligere en del skiver som ikke kunne læses. Efter jeg begyndte at brænde alt på 4x, har jeg ikke haft nogen problemer, uanset fabrikatet.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Når det er på HDD recorder er valget kun mellem "high speed" og "real time"
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Okey, havde forstået det som at han brændte på en PC, og så fik fejl når de skulle afspilles på en DVD afspiller(?)
|
|
![]() |
|
Simon, TC ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() |
Har oplevet en del svingninger i kvaliteten af Verbatim DVD-R skiver - Efter produktionen af Verbatim blev flyttet fra Taiyo Yuden til Mitsubishi-Kagaku har jeg oplevet en del flere fejlbrændinger. Dog stadig de mest pålidelige medier, synes jeg.
|
|
Tape Connection MKII
|
|
![]() |
|
martin_skov ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Jeg har købt 150 stk. DVD-R fra Verbatim for to måneders tid siden. Hold da op hvor er der mange fejl! Det er de DVD-skiver hvor jeg har oplevet flest fejl nogensinde. Har været omkring forskellige mærker og har været ufattelig tilfreds med DVD-R-skiver fra Fujifilm. Men de er umulige at få fat i nu, synes jeg. Der er Verbatim overalt nu!
Men så kommer jeg til at tænke på noget. Hørte engang noget med at når det angik printerpapir, så var det bedste at købe papir fra samme producent som man også har printeren fra. Dvs. f.eks. HP-papir til en HP-printer. Forholder det sig så sådan at nogle bestemte brændbare DVD'er er bedre egnede til brændere fra bestemte producenter? Jeg overvejer nu at købe Philips igen, som jeg gjorde før jeg købte Fujifilm. Redigeret af martin_skov - 27-Maj-2010 kl. 19:10 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |