|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Oerred ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() Sendt: 07-Marts-2010 kl. 15:27 |
|
Hejsa,
Har lige købt en PS3 herfra. Nu skal jeg så have nogle spil, og har i den forbindelse købt samtlige spil på denne liste, lige med undtagelse af de to sportsspil Madden og FIFA. Har I andre forslag til spil, som man SKAL have, men som ikke er på ovenstående liste? Tusind tak på forhånd. |
||
![]() |
||
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
|
- Killzone 2
- Metal Gear Solid 4 - Heavy Rain - Batman Dark Asylum. - Uncharted 1 - Infamous. Det er lige hvad jeg kunne komme i tanke om. Alle sammen kvalitetsspil, og de fleste kan endda købes til ret billige penge. Det ser ud til, at du er til lidt af hvert:) Uncharted 1 bør spilles, før du begynder på 2'eren, men selvfølgelig ikke et must, men en god idé. Men der skulle nu nok være rigelig med timer i de 8 første spil på den liste du linker til:) |
||
![]() |
||
Irenicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-December-2009 Status: Offline Point: 1020 |
![]() |
|
Bioshock 1, ellers vil du ikke få lige så meget ud af Bioshock 2!
God of War collection hvis du ikke har spillet GoW 1+2 på PS2 samt selvfølgelig GoW 3 når det kommer her i Marts. Dead space samt Little big Planet er også rigtig gode spil! Redigeret af Irenicus - 07-Marts-2010 kl. 15:56 |
||
![]() |
||
Oerred ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() |
|
Fede forslag drenge. Bioshock 1 fik jeg for en slik, så det er også røget i kurven.
GoW 3 ser jeg super meget frem til!
|
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
Uncharted 1 da 2'eren jo nu engang er på listen, det samme med Assassins Creed.
LBP er enormt sjovt hvis manh er til den slags og har nogle venner man kan spille med ;)
Final Fantasy 13 som lige er udkommet er også godt.
Demons Souls
tjek evt. listen nede i bunden.
|
||
![]() |
||
Pongman ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 259 |
![]() |
|
De nævnte spil og så mine 3 favoritter :)
Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction Ratchet & Clank Future: Quest for Booty Ratchet & Clank Future: A Crack in Time Redigeret af Pongman - 09-Marts-2010 kl. 11:00 |
||
![]() |
||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
|
Er du kommet langt i demon souls.? Sys helt klart at det er et af de fedeste spil til ps3. ellers er der også fallout 3 game of the year.
|
||
![]() |
||
Lubzor ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
|
Battlefield Bad Company (kan se 2'eren var listen, så skal man da også køre 1'eren igennem)
CoD: Modern Warefare (igen, 1'eren skal da også køres igennem" Oblivion: Game Of The Year Edition Borderlands |
||
![]() |
||
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
|
Du må endeligt ikke glemme:
Oblivion
Fallout 3
Mine helt personlige favorit spil
![]() (Og så får du lynhurtigt 200 timer til at forsvinde....)
Redigeret af Krjstoff - 11-Marts-2010 kl. 12:19 |
||
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
Jeg har endnu ikke fået fingrene i DS da jeg har været beskæftiget med så mange andre spil!:) Men jeg mener at der skal komme en 2'er.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Gutter, har I prøvet Just Cause 2? Det er fandme et fedt spil.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg holder mig lidt fra JC2. :) Det virker ikke som noget for mig..
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |