|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() Sendt: 11-Marts-2010 kl. 14:18 |
Ja så fik den nye feature et navn. De nye motion controllere kommer til at hedder "Playstation Move" og bliver lanceret til vinter, i år.
Pakken man køber kommer til at koster under $100 og inderholder:
Spillet der medfølger er tilsvarende det man får med til sin Nintendo Wii - altså et spil med adskillige mindre spil som golf, bordtennis osv. Derudover vil teknologien også blive brugt til de mere "hardcore" spil som det nye Socom 4 og et Underground boksespil. LBP vil også komme til at undestøtte teknologien.Det er Sony's konference fra GDC i går aftes i grove træk, hvis i vil se mere så klik dette link http://gdc.gamespot.com/video/6253374/?tag=topslot;thumb;1
Men med det sagt, hvad synes i andre så?
![]() Jeg synes lige umiddelbart det virker interessant nok, men det er bestemt ikke noget jeg løber ud og køber på release. Hvis de laver nogle ordenlige "party spil" ville mit interessenivaue helt sikkert stige væsentligt. Det er altid rart med nogle party spil når der afholdes dødsdruk haha. Desuden stinker jeg også til Singstar..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af SteffenD89 - 12-Marts-2010 kl. 10:27 |
|
![]() |
|
Langtoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 424 |
![]() |
Det ligner utroligt meget Wii's controller bortset fra det p*khoved de har valgt at sætte på toppen :)
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Ja, med andre ord "rip-off" - men nej nej de har været igang i flere år.. påstår de i hvert fald selv haha.
|
|
![]() |
|
jan160674 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Juli-2008 Status: Offline Point: 504 |
![]() |
Det bør overgå WII på alle tænkelige måder, hvis sony kan spille deres kort rigtigt har de en vinder. Da grafikken på WII er middelmådig. Og f.eks. tennisslag på WII har jo intet med et rigtigt tennisslag at være. Håber Sony bliver mere hardcore simulation, så det kan blive mere realistisk end WII.
|
|
![]() |
|
dannemand ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2008 Sted: 8000 Status: Offline Point: 212 |
![]() |
I love it.
Ærgeligt der er så længe til release. Glæder mig!
Redigeret af dannemand - 11-Marts-2010 kl. 18:48 |
|
![]() |
|
keldp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
![]() |
Man kommer også til at kunne købe den uden spil og kamera.
|
|
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|
![]() |
|
Per Korshøj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
![]() |
Det er en "must have" gadget til PS3
|
|
Per Korshøj
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har læst, at i modsætningen til Nintendo Wii, er det meget nemt for udviklerne at inkorporere Move teknologien. Det gør at de kan fokusere på at lave kvalitetsspil med Move teknologien. Desuden skulle den også være mere præcis end Wiimoten pga. kamera/controller kombinationen.
Jeg håber det bliver godt. :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Det første jeg tænkte da jeg læste det var: Ole Henriksen. Haha.
|
|
![]() |
|
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
![]() |
Virker lidt som Wii med et kamera. Er da sikkert meget sjovt, men frygter bare lidt det bare kommer til at lide samme skæbne some EyeToy i sin tid gjorde.. :b Det kræver i hvert fald en indsats fra Sonys side, og god software support, hvis det skal være noget værd på sigt..
Så må vi se hvor committed de er. De er i hvert fald op imod et Microsoft med Natal og ti tons og en fjer commitment :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, men hvis de så også reklamerer med de i TV'et + en relativ lav pris + den nemme inkorporation (også i tidligere spil via patch) vil det helt sikkert blive en succes.
Jeg kræver dog bare og vide lidt mere mht hvilke spil der vil understøtte det før je ghopper på vognen. Der kommer sikkert mere info til E3 om et par måneder.
|
|
![]() |
|
kasper-n ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
![]() |
Jeg håber de fjerner den blå satan inden release
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |