recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - AVCHD/MTS to DVD med tekst?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAVCHD/MTS to DVD med tekst?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
singlev Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-Februar-2007
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Emne: AVCHD/MTS to DVD med tekst?
    Sendt: 14-Marts-2010 kl. 10:06
Hei People....

Jeg har i tidernes morgen købt Sony Vegas Studio da det var hot, men nu har jeg efter nogle år fået købt mit et smartere og nok også lidt bedre HD-Kamera som optager i AVCHD/MTS som Studio ikke kan håndtere.

Nu har jeg lige været til min nye nevø's 1års fødselsdag og dette skulle jo gerne deles med familien, men skal jeg opgradere til Vegas Pro? lige nu vil jeg bare gerne have lidt tekst på før filmen og så få det ud i god kvalitet.

Problem:
1. Har prøvet Windows Live movie Maker 12, som ikke gør det tilfredsstillende med kvaliteten, desværre.
2. Vegas Pro, virker lidt indviklet, det kan jo også meget må man sige, men det væreste er at jeg kan ikke få det ud ordenligt, filmen hakker, og flimre selvom jeg tager deres anbefalet 720p@50fps mener jeg det var elelr 25fps.
3. Hvad er der af andre alternativer? hvad med pinnacle
4. Hvorfor jeg overvejer Vegas Pro er hvis jeg skulle mere i fremtiden end bare tilføje lidt tekst, men gå lidt mere i dybden med det.

Men håber meget i har nogle svar til en god løsning... :)
lige nu har jeg god succes med CovertXtoDVD, ganske lækker kvalitet for dem i familien som kun har DVD afspiller, men mangler stadig teksten så den bliver mere personlig... :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu