recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony vpl-vw200
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony vpl-vw200

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MasterZulle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Emne: Sony vpl-vw200
    Sendt: 15-Marts-2010 kl. 16:49
Hej Med jer Smile
Kunne godt lige bruge noget hjælp..
Havde budt på overståenden projektor her i weekenden men fik den ikke, har nu lige modtaget at en mail fra ebay at højeste bydende er sprunget fra og at jeg kan købe den for 20000,-
Projektoren er fra et firma.
Der er kvittering på dyret fra 27/02-10
Er det en god handel eller?

Mvh Michael.

Mvh. Michael
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6239
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2010 kl. 18:28
Jeg ville købe den, hvis der er dansk garanti på Wink
Den er simpelthen tæskelækker
http://reviews.cnet.com/projectors-presentation-devices/sony-vpl-vw200/4505-3180_7-32638534.html
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2010 kl. 22:41
er der bedre billed end f.eks jvc DLA HD350. Fordi jeg spørger på den er fordi jeg har set den, så har lidt at forholde mig til.
Den er fra tyskland

Mvh. Michael
Til top
Knudsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Oktober-2004
Sted: Denmark
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2010 kl. 23:00
Jeg vil HELT klart gå efter een af Sony's nyere - Det er som jeg husker det, een af de første i Full HD - Sony's efterfølgende modeller har fået betydeligt bedre review... En anden ting er selve pæren - Den er FULSTÆNIG tosset dyr til denne model... Jeg kender faktisk een som solgte nettop denne model og købte en af de nyere som var BETYDELIG billigere - og BEDRE...!
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2010 kl. 23:10

Takker for svaret. er selv meget i tvivl undre mig bare over at det stadig er deres topmodel. Selvom at den er dyr kan den jo være blevet overhalet mange gange indenom af nogle meget billigere,.

Mvh. Michael
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2010 kl. 19:30
tror sku jeg køber den har fået den ned i 15000,-Smile
Så kan det vel ikke være helt ved siden af
Mvh. Michael
Til top
hjernemadsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Oktober-2006
Point: 267
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2010 kl. 12:32
Måske skulle du købe nogen ekstra strømkvoter, så du ikke løber tør for strøm. Lampen bruger vist omkring 400 W alene.

Som nævnt ovenfor koster det en mindre formue at skifte lampen, så du må da håbe den holder et stykke tid endnu.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2010 kl. 16:04
Springer fra skidtet. lyder ikke til at folk er for begejstret for dyret.. Slår koldt vand i blodet, og kigger lidt omkring inden jeg køber noget 
Mvh. Michael
Til top
Bruger udmeldt 6 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Marts-2010
Point: 412
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2010 kl. 16:40
Oprindeligt skrevet af MasterZulle MasterZulle skrev:

er der bedre billed end f.eks jvc DLA HD350. Fordi jeg spørger på den er fordi jeg har set den, så har lidt at forholde mig til.
Den er fra tyskland

Fornuftigt at vente. Den er absolut ikke bedre end JVC HD350, betydelig ringere Wink Sonyérne er efter min mening for lyssvage, og uden konkurrence, forstået på den måde, at det er nemt at finde billigere produkter der er langt bedre. Pæren der i vw200 koster i øvrigt omkring 8-9k. Alene det er grund nok til ikke at købe den.

Et alternativ der er lidt billigere end de 20k, ville være BenQ W6000. Her får du meget mere skrald i lampen, samtidig med at farverne er mere mættede, sortniveauet er lidt bedre, især shadow-detail. Den har selvfølgelig også sine svagheder, og det er efter min mening, manuel lens-shift, focus & zoom. Det er altså lidt nemmere at arbejde med, når det er motoriseret som på Sonyén. Designet er grimmere, plus den larmer mere.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2010 kl. 19:37
Har du set sony vw200 irl eller er det en generel konklusion på sony produkterne. ud fra data på sony´en er den 7db lavere end benQ model, det er en del. grunden til jeg spørger er at jeg synes at den vilde pris må give en eller anden slags kvalitet, og den har sku fået nogle gode andmeldelser

Mvh Michael og tak for inputSmile
Mvh. Michael
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2010 kl. 16:39
Oprindeligt skrevet af hjernemadsen hjernemadsen skrev:

Måske skulle du købe nogen ekstra strømkvoter, så du ikke løber tør for strøm. Lampen bruger vist omkring 400 W alene.

Som nævnt ovenfor koster det en mindre formue at skifte lampen, så du må da håbe den holder et stykke tid endnu.

En lampen til VPL-VW200 koste omkring 7000kr. +, så hvis man skal ud og købe en ny lampe til den over i brugt prisen, så kan den let komme til at komme til at stå i 22.000 kr. +, og så er der sikke andre muligheden der i længet er billiger og beder en VPL-VW200.

Og som sagt så bruge den en formue i strøm.
Til top
Bruger udmeldt 6 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Marts-2010
Point: 412
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2010 kl. 16:54
Oprindeligt skrevet af MasterZulle MasterZulle skrev:

Har du set sony vw200 irl eller er det en generel konklusion på sony produkterne. ud fra data på sony´en er den 7db lavere end benQ model, det er en del. grunden til jeg spørger er at jeg synes at den vilde pris må give en eller anden slags kvalitet, og den har sku fået nogle gode andmeldelser

Mvh Michael og tak for inputSmile
Jeg har set vw200 på IFA i Berlin. Jeg synes den er alt for dyr, men 20k ville jeg så sige, er ekstremt billigt for den, uden selvfølgelig at vide alder osv. Men stadigvæk ikke billig nok, da du kan finde produkter i samme prisklasse der er bedre, eks. BenQ W6000.
Men billedet er da bestemt ikke dårligt, tag ikke fejl af det. Synes bare den er for dyr, ligesom VW80/85 også er det. JVCérne overmatcher dem totalt.

PS. Det er bare min mening, andre vil muligvis synes det er det bedste køb du kan gøre Wink
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu