|
Vedr. DR Bonanza |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
birgerskytte ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Januar-2010 kl. 00:38 |
Jeg er blevet opfordret af en af jeres brugere til at lægge et program, som kan skanne DR Bonanza TV's hjemmeside for mediefiler og lægge dem ind i et filsystem som playlist filer. Jeg har lavet programmet til MediaPortal som jeg selv anvender , men det kan også anvendes i forbindelse med MCE. Der er ud over det, man kan se i selve programmet også nogle kommandolinie parametre. Gå ind på en kommandolinie i programmer\Bonanza og skriv Start_Bonanza.exe /? Så ser du mulighederne. Dette gør det muligt at starte programmet via 'Planlagte opgaver'.Installationsfilen Bonanza_Setup_4342.exe (den seneste) ligger på linket: programmer.dyndns.dk
Der ligger også nogle tidligere udgaver af programmet samt et vbs script, som jeg oprindelig lavede (virker vist ikke mere!). Tillige ligger der en læsmig pdf. Denne er absolut IKKE opdateret. Der ligger også en hjælpefil 'erstat.ini' som kan bruges til at gøre mapperne "pænere".
Birger
|
|
![]() |
|
kongedam ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rigtig nice program, hele DR´s arkiv
Og der er rigtig mange ting. Hent asx filerne direkte i jeres Video folder til MCE tak for programmet. /kongedam
|
|
![]() |
|
longlostson ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
Er det kun mig der ikke kan få linket til at virke?
|
|
![]() |
|
birgerskytte ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8 |
Nej. Windows Live accepterer åbenbart ikke en derekte henvisning fra dyndns. Jeg har ændret det, så adressen er pakket ind. Nu virker det i hvert fald herfra.
Jeg gentager lige linket. http://programmer.dyndns.dk
Birger
|
|
![]() |
|
kongedam ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
Prøv igen, det virker fint her
|
|
![]() |
|
ChriZ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
Tak for indsatsen, smart lille program der umiddelbart kører fint for mig i MediaPortal!
/Christian |
|
![]() |
|
bowinkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-November-2005 Status: Offline Point: 76 |
Hej,
Har prøvet at installere programmet på min Win7 64Bit HTPC. Det ser ud som om der er en fejl i skrivningen til regdb - ser ud som om den skriver til den forkerte sti? Den stopper herefter på 97% og kommer ikke videre. Ligeså hvis jeg prøver at lave min egen .konf fil, kommer fejlen om at den har en ugyldig st i regdb. Herefter sletter den det jeg har skrevet, og jeg kan ikke indlæse min .konf fil - kun default. Er programmet designet kun til 32Bit eller XP? Eller gør jeg noget galt? |
|
![]() |
|
Jeg køre med det på win7 64 bit.
prøv at indstallere en tidligere version, få den til at virker derefter opdater. Jeg oplevede også nogle problemer da jeg forsøgte at indstallere seneste version først.
|
|
![]() |
|
baloo55 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
Fedt program du har lavet der birgerskytte
![]() Findes der en guide til hvordan man får det til at virke i Win7MCE?
Edit: Virker fint med Win7 32bit Redigeret af baloo55 - 21-Marts-2010 kl. 10:17 |
|
Mvh.
Baloo55 |
|
![]() |
|
bowinkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-November-2005 Status: Offline Point: 76 |
jeg får umiddelbart samme fejl ved at installere tidl version 4342, som når jeg installerer 4343 med/uden update 4344 - nemlig
--- Der er en ugyldig rod i registreringsnøglen "HKLM\Software\WSh\BonanzaVB_3\Filnavn" --- Den sti findes ikke i regeditor. Hvis det er den fejl du også har bakset med, Kongedam, må du gerne prøve at beskrive hvordan du fik det til at spille... |
|
![]() |
|
Jeg har kun mulighed for at afprøve programmet i Windows XP og Windows 7 32 bit.
I disse OS'er virker det fint, bortset fra, når hjemmesiden har fejl - det har den ret ofte!
Programmet skriver informationer til regdb om seneste kørsel, om delprogrammerne kører og, hvornår disse bliver afsluttet.
Det kan være restriktioner i styresystemet, som forhindrer skrivning til regdb. Prøv at undersøge, om de andre informationer eks. "HKLM\Software\WSh\BonanzaVB_3\Checkbox1-10" og "HKLM\Software\WSh\BonanzaVB_3\Mappe1-10" er til stede. Er de det og kun "HKLM\Software\WSh\BonanzaVB_3\Filnavn" mangler, kan der skrives til regdb. Eksisterer nøglen: "HKLM\Software\WSh\BonanzaVB_3" slet ikke, kan der åbenbart ikke skrives til regdb fra programmet i win 7 64 bit! Dette har jeg ikke mulighed for at efterprøve. Det kunne være en mulighed at køre programmet i kompatipilitetstilstand: Windows XP.
Birger
|
|
![]() |
|
Vedrørende fejl på Windows 7 64 bit.
Jeg har lige rendt programmet igennem med hensyn til førstegangsskrivning til regdb.
Jeg har opdaget en fejl i den del, der skulle skrive data til regdb ved installationen. Delen, der skulle skrive "Filnavn" har jeg "glemt" af afkommentere ved en tidligere rettelse. Dette har kun betydning ved første kørsel af programmet, hvilket er årsagen til, jeg har overset det. Jeg har lavet en opdatering, der retter fejlen: Bonanza_Opdat_4444.exe, som ligger det sædvanlige sted: http://programmer.dyndns.dk
Birger
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |