|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
heavyyyyy ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2010 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 22-Marts-2010 kl. 21:01 |
Det er blevet tid til at fornye afspilleren. Da jeg ikke rigtig har særlig meget styr på det, har jeg søgt nettet igennem og fundet frem til disse tre:
Panasonic DMP-BD65
Sony BDP-S470 Samsung BD-P4600 Da jeg er ejer af et Panasonic TX-P42X10Y TV, er Panasonic DMP-BD65 nærliggende. Men tænker at hvis jeg kan få noget der er bedre, til ca samme penge, kan man da lige så godt det.
Med Sony BDP-S470 kommer der opgraderinger til 3D senere på året, men skal jeg så bruge et 3D fjernsyn til at få noget ud af det.
Samsung har jeg altid syntes lavet nogle gode brugervenlige produkter, og så har Samsung BD-P4600 et virkelig lækker design.
Alle 3 virker til at være spækket med en masse gode funktioner.
Men hvilken afspiller får jeg mest ud af? HJÆLP?
|
|
![]() |
|
heavyyyyy ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2010 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Og så lige den hurtige info:
Panasonic DMP-BD65 - http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?misc=search&subaction=showfull&id=1267438683
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |