|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
CrazyA ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() Sendt: 23-Marts-2010 kl. 09:24 |
Hej alle
Er der nogen der ved, om det ikke er muligt, at få sin coverart vist ligeså hurtigt på sine egne album. Som det eksempelvis kører på Rhapsody ?
Hermed mener jeg, at når jeg browser mine egne album. Så tager det væsentligt længere tid at få vist album covers, end når jeg browser album´s på Rhapsody.
MVH
Steen
|
|
LG OLED65B6V TV
Samsung PS51D8005FU TV DENON AVR-X3300W Reciever Samsung H8900N Blu-Ray Xbox One X, PS4 1Tb Qnap TS-119, SONOS ZP90 Zoneplayer, SONOS BR100 Zonebridge, 2 x SONOS Play 1 |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
[FLAME]Det kan ikke være et problem fordi på SONOS er alting INSTANT og det virker bare![/FLAME] (Just couldn't resist :-))
- et seriøst bud kunne være at Sonos ikke cacher coverart og dermed henter den coveret over netværket igen og igen. Du kan sikkert ikke ændre på om coverart caches eller ej, men du kan evt. gøre dine coverart filer mindre. Skræddersy dem til Sonos i størrelsen - så hvis Sonos remote viser dem i eks. 300x300px så skalerer du alle dine coverart billeder til max den størrelse - dermed bliver filerne mindre. Du kan også tune på jpg-kvaliteten som også har betydning for filstørrelsen. Denne proces kan automatiseres med specielle programmer - søg evt. på "batch resize jpg" eller noget i den retning. |
|
![]() |
|
wiggumdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2009 Status: Offline Point: 227 |
![]() |
Ufatteligt at det flamewar skal fortsætte i en ny tråd.
![]() |
|
Apple & Sonos entusiast
|
|
![]() |
|
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
![]() |
wiggumdk - det bliver først en flamewar når folk ikke læser teksten i den ånd den er skrevet. Det smilende ansigt i parantesen vil af de fleste blive opfattet som et hint om at det der bliver skrevet skal tages fra den humoristiske indfaldevinkel.
![]() Redigeret af bomndk - 23-Marts-2010 kl. 16:13 |
|
Mvh
Bo |
|
![]() |
|
wiggumdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2009 Status: Offline Point: 227 |
![]() |
Jo, den fangede jeg godt.
![]() Men synes alligevel at kommentaren er malplaceret i en helt ny tråd. Har intet relevans for trådstarter. |
|
Apple & Sonos entusiast
|
|
![]() |
|
CrazyA ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Hejsa
Jeg ved ikke hvilken størrelse, der er optimal for Sonos controlleren. Men har prøvet mange forskellige størrelser lige fra 60x60 til 300x300 samt at embe dem direkte til filen, i stedet for at have folder.jpg liggende i mappen hvor albummet befinder sig. Men lige lidt hjælper det, de når slet ikke op på samme hastighed som i Rhapsody
![]() Er der evt. Nogen der ved, hvad der er den optimale størrelse for Sonos controller CR200 ?
Ha en god dag alle sammen
![]() |
|
LG OLED65B6V TV
Samsung PS51D8005FU TV DENON AVR-X3300W Reciever Samsung H8900N Blu-Ray Xbox One X, PS4 1Tb Qnap TS-119, SONOS ZP90 Zoneplayer, SONOS BR100 Zonebridge, 2 x SONOS Play 1 |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Der er også andre som oplever issues med dette - se evt:
http://forums.sonos.com/archive/index.php?t-88.html http://blog.fupps.com/2010/01/19/coveralbum-art-for-sonos/ - hvis du allerede har prøvet små størrelser og det også var langsomt, ved jeg dog ikke om der er mulighed for forbedringer. Der må nok nogle Sonos-folk på banen med specifik viden om dette problem. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |