|
erfaringer med denne? sigmatek dvbr-520 |
Besvar |
Forfatter | |
musikkman
Bruger Oprettet: 20-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
Emne: erfaringer med denne? sigmatek dvbr-520 Sendt: 24-Marts-2010 kl. 21:59 |
Efter at have prøvet Denver boksen (DMB-105HD), og stadig ikke er tilfreds med stabiliteten.. søger jeg nu efter nye forsøg.
mine krav er at den skal kunne modtage free to air kanalerne i mpeg4 (de danske dr kanaler osv. ) og den skal have en optage mulighed via usb stick eller en usb harddisk. den må meget gerne have twin tuner til at se en kanan samtidig med der optages på en anden. og så skal den være stabil med fjernbetjeningen (hvilket min denver ikke er) -det skal dog siges at jeg bruger en ir-extender i mit setup, da boksen står i en anden stue sammen med ps3 og reciever. Jeg oplever ofte at den ikke rigtigt reagere når jeg trykker på en knap på min multifjernbetjening. (når problemet er der, kan det dog som regel afhjælpes med at slukke og tænde på selve hovedafbryderen på denverboksen - men det er jo noget bøvl, når det er i en anden stue). Da de andre enheder reagere udmærket med ir-extenderen må det være denverboksen. Jeg har set på denne boks. http://www.pixmania.com/dk/dk/4258890/art/sigmatek/dtt-modtager-dvbr-520-hd.html er der nogle som har erfaringer med denne?? Redigeret af musikkman - 24-Marts-2010 kl. 22:08 |
|
Sony 55hx855
Onkyo tx-nr 5010 PS3 Elac 249BE Højttalere XTZ 99w12 18 ice subwoofer sonos musik system Ps. skal du holde en havefest, så prøv os: www.lejettelt.dk |
|
mreiche
Bruger Oprettet: 09-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
Sendt: 25-Marts-2010 kl. 22:05 |
Du skal ikke ret langt tilbage for at finde denne tråd:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=74338&title=sigmatek-dvbr520-hd-dvbt-recorder Hvis der er andre med erfaringer om denne eller den tilsvarende Akira, så må de gerne melde ud med ris og ros til de 2 bokse. /M |
|
musikkman
Sendt: 26-Marts-2010 kl. 10:51 |
Jeg har nu bestilt ovenstående hos pixmania.... -i håb om at den kan gøre det bedre end denver... og så er der jo 2 tunere i...
Jeg kommer med en lille anmeldelse af den, op imod denver, når jeg har fået den... |
|
Sony 55hx855
Onkyo tx-nr 5010 PS3 Elac 249BE Højttalere XTZ 99w12 18 ice subwoofer sonos musik system Ps. skal du holde en havefest, så prøv os: www.lejettelt.dk |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5300 |
Sendt: 26-Marts-2010 kl. 12:35 |
Hvor har du den information fra, det synes jeg ikke jeg kan finde??
Mvh JørgenT
|
|
musikkman
Sendt: 26-Marts-2010 kl. 15:38 |
nej... måske er det bare mig som har talt over mig.... -syntes bare at jeg havde set det et eller andet sted.... har lige prøvet at finde det men uden held.... -men jeg skal nok teste det selv når jeg modtager den... :) så vender jeg tilbage...
|
|
Sony 55hx855
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |