Fedt - så blev der sort skærm midt i min genoptagelse af Millennium (1) fra SVT1.
Havde det ikke været for denne tråd, havde jeg ikke engang opdaget det før jeg skulle se optagelsen senere.
Den første optagelse blev iøvrigt opdelt i tre bidder p.g.a. forkert format skift (16:9 - 4:3 - 16:9) under udsendelsen, hvilket er grunden til at jeg ville optage igen.
hvor er det åndsvagt nu har det været nede siden kl 10:30 og så begynder de først at lave det nu, så misser man jo Fodbold CL !"#€%&/ de må fa fanden kunne omligge bare noget af det til en anden linje.
Afbrydelse af signaler. På grund af et overgravet hovedforsyningskabel er signalet i øjeblikket afbrudt. Fejlen berører TV, Bredbånd og Telefoni. Vores entrepenør arbejder på at få det sidste job udført, således at splidse arbejdet kan begynde. Tidshorisonten for entrepenøren er mellem 19 og 20. Tidshorisonten for færdigsplidsning af kablet er mellem 02 og 04 natten mellem tirsdag og onsdag
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum