|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Peter123 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2010 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 28-Marts-2010 kl. 13:22 |
Hej!
Jeg har problemer med at hente opdateringen til min digiality T-500 cx boks. Den har stået i sommerhuset hele vinteren og er derfor ikke blevet opdateret automatisk. Jeg har læst på et andet forum at opdateringen er taget af sendenettet i januar 2010, kan dette være rigtigt?? Er der andre der har samme problem og er der nogen der kender en løsning på hvordan man ellers kan få opdateret boksen
mvh.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5300 |
![]() |
Ja, det er åbenbart kun kort tid den var til opdatering over luften:
Der er et par steder med en vejledning, men hvis ikke der udsendes mere hjælper det nok ikke meget:
Og det ser heller ikke ud til at der er noget at hente på www.kjaerulff1.com
![]() Hvornår er den købt? For så må det vel evt. være forhandler der skal få det ordnet med Kjaerulf ?
Mvh JørgenT
|
|
![]() |
|
foffer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2007 Status: Offline Point: 69 |
![]() |
Vil det så sige at det er umuligt at få opdateret sin boks medmindre man gå ind i en butik? Kan man ikke selv gøre det på nogen somhelst måde det?
Hvorfor tager de sådan en opdaterig af sendenettet? |
|
![]() |
|
Peter123 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2010 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Ja, den kan kun opdateres af levenratøren. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19555 |
![]() |
Fordi det koster penge at lade en opdatering udsende. Jo længere tid, jo flere penge... Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |