recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Retention om igen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRetention om igen

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Direkte link til dette indlæg Emne: Retention om igen
    Sendt: 11-Marts-2010 kl. 10:49
Det er ikke for at provokere, men den gamle tråd blev lukket, og inden det gik galt derinde, havde vi en fin snak om retention og reklamationer. Derfor vil jeg gerne fortsætte dialogen om emnet, især har vi ikke fået svar fra baekgaard Smile:

Citat: baekgaard

går ud fra at du mener, hvem har givet dig infoen?

Det har min forhandler, som har det fra en panasonic reperatør. Disse har konstateret retentionen, som menes at være acceptabel, og noget skal forekommer når man benytter skærmens menu.

Går du videre med sagen?
 
Mit tv blev hentet igår, og som jeg skrev tidligere, så har jeg ikke de store forhåbninger. Jeg vil dog straks argumentere for, at selvom retentionen er inden for fabrikantens specifikationer, så er den ikke indenfor mine tolerancer.
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2010 kl. 17:00
Ja, som med baekgaard kom der heller ikke noget ud af min anstrengelser.
 
En panasonic-certificeret tekniker har fundet mit tv indefor specifikationerne... Cry


Redigeret af hunt - 02-April-2010 kl. 09:15
Til top
Shiva Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 803
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2010 kl. 17:44

Oh no Ouch Ikke igen da? Synes du ikke vi har været omkring det emne?

Retention forekommer på langt de fleste plasmaskærme. Nogle mere end andre. Det er en af teknologiens svagheder. Lev med det eller køb noget andet.

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 737
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2010 kl. 18:09
Shiva: det var en meget indskrænket og uoplyst kommentar. Især med tanke på dit lille citat i underskrifts-feltet. Måske du burde selv læse den? Wink

TS skal da have lov at klage! Især når man har så slem retention, der reelt kan betegnes som burn-in. Han/hun har betalt for tv'et ligesom alle de andre, og fortjener at få den samme kvalitet og funktionalitet for sine penge.


Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2010 kl. 09:17
PhDream, oh tak! :-) Så behøves jeg ikke selv at kommentere yderligere.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu