Hej Alle vi lige dele en episode med jer, som jeg havde igår.
Jeg kommer fra skanderborg kommune og gennemgik lige ugebladet igår, faldt over denne annonce
Eftersom jeg lige havde læst en anmeldelse af Tvét på flatpanels, syntes jeg at mindes at opløsningen virkede forkert. Derefter slog jeg op på panasonic hjemmeside og kunne se at opløsningen burde stå til 1024*768.
Her kom så den barmhjertige samaritaner op i mig og tænkte jeg måtte da lige ringe og informere Vagn som har den 2tal.
Vagn vidste ikke så meget om opløsningen og takkede for min henvendelse, og sagde at hvis jeg havde ret ville de rette dette.
Gik så og havde det godt med mig selv over den gode gerning, jeg havde gjort indtil 2 timer senere hvor Vagn ringede..
Han pointerede at det var mig som var galt på den med opløsningen, da 1024*768 kun var 4:3 og at der måtte ligge en fejl på Panasonic hjemmeside og at deres 1366*768 var den korrekte opløsning.
Jeg undskyldte herefter hvis mine fakta var forkerte, og sagde at det var ikke for at rakke ham ned med annoncen, men for at informere at den kunne være forkert og at han herefter kunne stå med et forklaringsproblem overfor evt. kunder som havde købt tvét.
Lidt forundret over Vagns udbrud, tænkte jeg at det kunne simpelthen ikke passe. Slog så tvét op på samtlige forhandlere, avconnection ppradio diverse engelske test og alle skriver at opløsningen er 1024*768.!!
På¨den igen drejede nummeret og med vagn i den anden ende, måtte jeg nu fortælle at jeg mente at det var hans annonce der var galt i byen. og det kunne ikke passe at alle andre tog fejl.
Men vagn påstår stadig at de er de eneste med den rigtig opløsning og at alle andre tager fejl..
Det er så her jeg vil spørge jer er det mig som er en tåbe?? Eller er det mig som har ret og Vagn som har forkerte fakta. han ville ikke diskutere mere med mig, men sluttede af med at sige at tvét var på lager hos ham og det kunne jeg købe :)
HehE tror jeg næppe efter denne