recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaring med WDLXTV-Live ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErfaring med WDLXTV-Live ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nicklaslj Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 39
Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaring med WDLXTV-Live ?
    Sendt: 05-April-2010 kl. 05:10
Ville bare høre om nogle har erfaringer med custom firmwaren WDLXTV-Live til WD TV Live'n?
Mere info på b-rad's hjemmeside !¨

Med Venlig Hilsen
Til top
hitolaus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2009
Point: 75
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2010 kl. 08:27
Er der noget specielt du vil vide?
Jeg bruger den selv til mount, OSD mod, samt moviesheets og her spiller den maks og jeg ville ikke kunne leve med WDTV Live'n uden.
Udviklingen har været lidt langsom (når man tænker på hvad den alm. WDLXTV (ikke-Live versionen) kan), men her de sidste par uger er tingene ved at tage fart. Vi har nu fået moviesheets and menu modifikation (WDTVExt).
Du kan se på forumet hvad der ellers sker http://wdtvforum.com/main/index.php?board=14.0
Jakob Hilarius Nielsen
Mine Plex Plugins: DR-TV, TV3Play
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2004
Point: 889
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2010 kl. 08:50
Hvordan bruger man alle de ekstra funktioner der følger med b-rads fw? 
Til top
wiggumdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Marts-2009
Point: 227
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2010 kl. 13:14
Hvad giver menu modifikationen af muligheder?
Apple & Sonos entusiast
Til top
nicklaslj Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-December-2007
Point: 39
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2010 kl. 16:31
Oprindeligt skrevet af hitolaus hitolaus skrev:

Er der noget specielt du vil vide?
Jeg bruger den selv til mount, OSD mod, samt moviesheets og her spiller den maks og jeg ville ikke kunne leve med WDTV Live'n uden.
Udviklingen har været lidt langsom (når man tænker på hvad den alm. WDLXTV (ikke-Live versionen) kan), men her de sidste par uger er tingene ved at tage fart. Vi har nu fået moviesheets and menu modifikation (WDTVExt).
Du kan se på forumet hvad der ellers sker http://wdtvforum.com/main/index.php?board=14.0
Dit link virker umiddelbart ikke..
Ja, jeg kunne godt tænke mig at se nogle screenshots af hvordan det ser ud, altså moviesheets funktionen..
Vil også gerne høre om det stadig er nemmere at have en mkv fil end at have video_ts og audio_ts mapper.. med std firmware, kan man jo vælge all videos og derefter et klik fra filmen hvis man har fx mkv filer men med video_ts og audio_ts skal man ind i folders og ind i næste folder og næste blablabla.. håber du ved hvad jeg mener..
Finder den selv informationer om filmen via nettet? Altså skuespillere, referat, evt. billede osv?
Til top
rigo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2006
Sted: Slangerup, DK
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2010 kl. 18:48
Jeg er med på en lytter. Har haft minLive  i en uge, men den imponere sgu' ikke. Pludeselig kan den ikke afspille iso filer. Jeg får access denied min shares på min Synology NAS (og ja brugernavn/password ER korrekte), det på trods af at jeg kan accesse min foldere via Photo/Movies/Music.
Til top
Darknezs Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2006
Sted: Viborg, Denmark
Point: 332
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2010 kl. 19:05
Jeg kigger osse med, er dog meget glad for min, det eneste der er lidt træls, er den ikke understøtter DVD menuer i ISO filer, har en del serier, og der er det lidt vilkårligt hvilken episode den starter med.

Redigeret af Darknezs - 06-April-2010 kl. 01:28
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu