Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
morteng
Super bruger
Oprettet: 01-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 376
|
Emne: Flotteste danske HD kanal? Sendt: 10-April-2010 kl. 18:49 |
Ja, hvad siger i? Hvilken er flottest?
|
[ Samsung 65KS8005 | Onkyo 706 | Jamo Classic 8 + HarboSound Sat 10 ]
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Radiomanden
Platin medlem
Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
|
Sendt: 10-April-2010 kl. 19:00 |
Nu skriver du har jeg glemt nogen.? Det ved jeg ikke, men du skriver DANSKE HD kanaler. så jeg forstår ikke at du tager Discovery, NG, Eurosport, MTV og NG Wild med, for de er da absolut ikke fra DK.
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
Ozzy
Guld medlem
Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Point: 698
|
Sendt: 10-April-2010 kl. 19:32 |
Det kunne være at han mente af de HD kanaler som man kan få her i DK, men hvis det er sådan at han mener det, så mangler han godt nok en del :)
Så som
History HD
Silver HD
Rush HD
TV1000HD
Canal+ Film HD
mv.
|
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
|
hansie
Guld medlem
Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7123
|
Sendt: 10-April-2010 kl. 19:32 |
DR HD er den flotteste danske kanal
|
PerW
Guld medlem
Oprettet: 20-Marts-2008
Point: 4114
|
Sendt: 10-April-2010 kl. 19:36 |
hansie skrev:
DR HD er den flotteste danske kanal |
Det er vel også den eneste.
|
bruger udmeldt 5
--
Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
|
Sendt: 10-April-2010 kl. 21:28 |
hvís man som CD sat seer kikker på at DR HD sender præcis de samme programmer som, discovery,silver,History,Rush eller omvendt købt programmer derfra, så må Kanal5HD være bedre, da de ;
- 1. har egen produktioner i HD (som DRHD i har en smule af også) - 2. Flere film og serier i HD - 3. varieret programflade set udfra film/serie/kultur
Så mener jeg kanal5HD er mindst lige så god på sin egen måde og rammer et størrere publikum.
At det publikum så ikke ser så meget DRHD, er igen fordi det vel er mere nische udsendelser, som Rush,Discovery,History alligevel ikke kunne sælge uden de kom som en pakke løsning.
Og selvom de sender fra england, så er det jo en dansk kanal med focus på danske seere.
|
Lennon
Guld medlem
Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
|
Sendt: 10-April-2010 kl. 22:54 |
pendec skrev:
hvís man som CD sat seer kikker på at DR HD sender præcis de samme programmer som, discovery,silver,History,Rush eller omvendt købt programmer derfra, så må Kanal5HD være bedre, da de ;
- 1. har egen produktioner i HD (som DRHD i har en smule af også) - 2. Flere film og serier i HD - 3. varieret programflade set udfra film/serie/kultur
Så mener jeg kanal5HD er mindst lige så god på sin egen måde og rammer et størrere publikum.
At det publikum så ikke ser så meget DRHD, er igen fordi det vel er mere nische udsendelser, som Rush,Discovery,History alligevel ikke kunne sælge uden de kom som en pakke løsning.
Og selvom de sender fra england, så er det jo en dansk kanal med focus på danske seere.
|
Sender kanal5HD ikke en hel del upscaleret SD - modsat DRHD - ?
|
Samsung PS63C7705 Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm
|
HighDef
Bruger
Oprettet: 18-Maj-2006
Point: 131
|
Sendt: 10-April-2010 kl. 23:06 |
Ser man meget sport i HD er der ingen tvivl om at TV2sport er milevidt foran Kanal5 og 3+. Bundesliga på Eurosport 2 er også lækker kvalitet.
DR HD er flot til naturudsendelser, men efter min mening en smule for 'mekanisk' i gengivelsen. Discovery og NatGeo har et mere naturligt billede.
Værste er Kanal5 og 3+ som ikke lever op til forventningerne om et HD-signal.
|
bruger udmeldt 5
--
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 03:40 |
Lennon skrev:
Sender kanal5HD ikke en hel del upscaleret SD - modsat DRHD - ?
|
på 24 timer, eller i det tidsrum DRHD sender? det er vel spørgsmålet om DRHD kunne levere HD programmer uden 17 genudsendelser af det samme, hvis de sendte 24/7
Så i tidsrummet 17.00 - 24.00 , så er programmerne på Kanal5HD jo primært også HD udsendelser, hvis du kikker i oversigten...
|
bruger udmeldt 5
--
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 03:42 |
HighDef skrev:
Værste er Kanal5 og 3+ som ikke lever op til forventningerne om et HD-signal.
|
hvilke forventninger har du til Kanal5HD? og i hvilket tidsrum? for de er jo primært i HD som tidligere skrevet. programfladen er bare anderledes.
|
Rasmus Larsen
Guld medlem
FlatpanelsDK
Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4618
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 15:07 |
Canal+s to HD kanaler er uden tvivl de flotteste.
Derudover så kommer det jo også meget an på hvilken platform vi snakker om. Canal Digitals HD kanaler over parabol er generelt noget flottere end f.eks. YouSees HD kanaler over kabel-tv.
|
Cyberguyen
Guld medlem
Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4945
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 15:33 |
Hvad betragter man som flottest? Dem har det bedste billede, eller dem der har de flotteste udsendelser? Jeg afholder mig fra at stemme, da jeg ikke kan se 4 af HD kanalerne på listen og derfor har sendt mig selv til tælling.
|