Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Kenzo85
Guld medlem
Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
|
Emne: Ang ny Pana skærm G / V Sendt: 11-April-2010 kl. 18:51 |
Hej Recordere.
Jeg står i et dilema over om Panasonic V serien er de 5.000kr ekstra værd, i forhold til G Serien.
|
|
 |
Kenzo85
Guld medlem
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 18:51 |
Det drejer sig selvfølgelig om 50"eren.
|
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 18:58 |
Jeg tror at det er svært at svare på, hvorledes de nye Pana V/VT modeller bliver reelt. Nogen mener ikke at de matcher Pioneers Kuro - andre håber stadig
Mange har udtalt sig, men få har reelt set V- panelerne
I betragtning af, at jeg selv har et VT20 inbound, så hører jeg til dem, der i det mindste håber på, at de ikke er alt for langt bagefter Pioneers blændende paneler.
Men jeg kan da allerede nu afslører, at går alt vel, så kommer der en brugeranmeldelse på VT20 
Redigeret af Hother - 11-April-2010 kl. 19:00
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
kskruger
Guld medlem
Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 18:59 |
Det er der ingen der ved endnu, V skærmen er jo ikke kommet i butikkerne endnu. Og mig bekendt, så er der heller ikke kommet nogle test endnu. Så du må ha lidt tålmodighed.
|
 |
Kenzo85
Guld medlem
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 19:03 |
kskruger skrev:
Det er der ingen der ved endnu, V skærmen er jo ikke kommet i butikkerne endnu. Og mig bekendt, så er der heller ikke kommet nogle test endnu. Så du må ha lidt tålmodighed. |
Ja men de brænder i lommen! hehe. de kommer vel i næste måned.
|
|
 |
kskruger
Guld medlem
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 19:10 |
Kenzo85 skrev:
kskruger skrev:
Det er der ingen der ved endnu, V skærmen er jo ikke kommet i butikkerne endnu. Og mig bekendt, så er der heller ikke kommet nogle test endnu. Så du må ha lidt tålmodighed. |
Ja men de brænder i lommen! hehe. de kommer vel i næste måned. |
Iflg. PPradio, så kommer de i maj mdr. mon ikke de kan få en mere præcis dato hvis du kontakter dem.
|
 |
Kenzo85
Guld medlem
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 19:28 |
kskruger skrev:
Kenzo85 skrev:
kskruger skrev:
Iflg. PPradio, så kommer de i maj mdr. mon ikke de kan få en mere præcis dato hvis du kontakter dem.
|
Jo tak, men det er mest om det er de 5k ekstra værd eller om jeg ville være helt tilfreds med G-serien med en kalibrering senere hen. er der ikke kommet nogen anmeldelser rundt omkring / nogen prestests?
|
|
 |
kskruger
Guld medlem
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 19:34 |
Kenzo85 skrev:
kskruger skrev:
Kenzo85 skrev:
kskruger skrev:
|
Jo tak, men det er mest om det er de 5k ekstra værd eller om jeg ville være helt tilfreds med G-serien med en kalibrering senere hen. er der ikke kommet nogen anmeldelser rundt omkring / nogen prestests? |
Der er kommet en test på 50VT20, som ikke gav den særlige gode med på vejen, men om kan stole på testen, er jo et altid et spørgsmål.
|
 |
Kenzo85
Guld medlem
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 19:40 |
ja det er jo netop det, da jeg ikke vil have 3d før næste omskiftning igen, så vil jeg helst gerne hører om panelerne på v serien er bedre end Gserien.
|
|
 |
Kenzo85
Guld medlem
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 19:42 |
Hother skrev:
Jeg tror at det er svært at svare på, hvorledes de nye Pana V/VT modeller bliver reelt. Nogen mener ikke at de matcher Pioneers Kuro - andre håber stadig
Mange har udtalt sig, men få har reelt set V- panelerne
I betragtning af, at jeg selv har et VT20 inbound, så hører jeg til dem, der i det mindste håber på, at de ikke er alt for langt bagefter Pioneers blændende paneler.
Men jeg kan da allerede nu afslører, at går alt vel, så kommer der en brugeranmeldelse på VT20  |
Ja jeg er stadig fristet til at anskaffe mig et brugt lx5090 tv, men det er stadig den manglende dvb-c tuner, der holder mig fra det, men glæder mig da helt sikkert til at høre nærmere om din introduktion til 3d.
|
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 19:43 |
Kenzo85 skrev:
ja det er jo netop det, da jeg ikke vil have 3d før næste omskiftning igen, så vil jeg helst gerne hører om panelerne på v serien er bedre end Gserien. |
Altså generelt BØR V/VT modellerne være en del bedre end G modellen. Og den ene jeg kender som har set - i dette tilfælde VT - så er de bedre end G.
Men det ved vi mere om senere 
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
Kenzo85
Guld medlem
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 19:59 |
Hother skrev:
Kenzo85 skrev:
ja det er jo netop det, da jeg ikke vil have 3d før næste omskiftning igen, så vil jeg helst gerne hører om panelerne på v serien er bedre end Gserien. |
Altså generelt BØR V/VT modellerne være en del bedre end G modellen. Og den ene jeg kender som har set - i dette tilfælde VT - så er de bedre end G.
Men det ved vi mere om senere  |
Ja, men det måtte godt gå hurtigere. 
|
|
 |