recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa sat til salg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStofa sat til salg

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Emne: Stofa sat til salg
    Sendt: 14-April-2010 kl. 22:54
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Aspagilus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-December-2004
Point: 543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2010 kl. 03:18
Hvis nogen spørger mig, så tror jeg de pludselig vil komme til at hedder: Yousee Wink
De nye ejere kunne også være Telenor, så kommer de til at hedde Canal Digital i stedet for.
Til top
michael9000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-November-2009
Point: 786
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2010 kl. 05:05
Oprindeligt skrevet af Artikel om Stofa sat  til salg Artikel om Stofa sat  til salg skrev:

Efter 15 års ejerskab har TeliaSonera sat Stofa til salg. Men det berører ikke den daglige drift.
”Den proces kører vores ejere i Sverige, og vi lader ikke tanken om nyt ejerskab forstyrre os i det daglige.
Weehee, yes, juhuuu - det kan kun blive bedre for kunderne... Ermm - nå spøg til side

En ny ejer med samme drift? Håber seriøst ikke at det er et krav fra sælgers side! Det første jeg ville anbefale nye ejere er at investere i en support som ved bare lidt om hvad de snakker om. Dernæst nogle synlige supportmuligheder for teknisk kyndige - det er da ikke ligefremt nemt at komme i kontakt med en kvalificeret tekniker, hvis man ikke har de direkte telefonnumre.

En anden ting. Ikke at jeg brokker mig over de mange "gratis" kanaler i prøveperioden (pakke 3), men hvorfor i al verden får de ikke finderen ud af rø... når der er valgt en mindre pakke. Har haft pakke 3 på prøve i knap ét år efter pakke-valg, til prisen af pakke 2!!! Sikke en måde at drive virksomhed på...

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2010 kl. 09:57
Oprindeligt skrevet af Aspagilus Aspagilus skrev:

Hvis nogen spørger mig, så tror jeg de pludselig vil komme til at hedder: Yousee Wink

For YouSee ville det være en lækkerbidsken, men jeg tror faktisk ikke at konkurrencemyndighederne vil tillade sådan en handel.

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Aspagilus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-December-2004
Point: 543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2010 kl. 12:58
Det er i hvertfald oplagt for Canal Digital at overtage driften, så får de udvidet deres del af kabel-tv markedet med flere hundrede procent. Hvad jeg lige kan se på deres hjemmeside så leverer de kun kabel-tv 19 steder rundt om i landet.
Til top
nikolaj13 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-Januar-2008
Point: 45
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2010 kl. 13:16
Nu har man endeligt set frem til, at stofa skal tilbyde hele deres udvalg her hvor jeg bor til
sommer.
Så skal de sælges, har ellers været tilfreds med deres podukter og priser indtil videre.
Håber det ikke er Yousee og deres vanvittige priser, der også her skal trækkes ned over
ørerne på folk.
Denne skæbne er jo desværre sket både i Nykøbing F og Nakskov.
Hvis dette bliver aktuelt, er jeg klar til at finde en anden løsning lige med det samme.

Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2010 kl. 13:18
Måske elselskaberne, de har jo penge nok, og de trænger vel gevaldigt til at få opfrisket deres leverandør-aftaler....
mvh Christian
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2010 kl. 14:27
Hvis det bliver YouSee skulle man hos Boligselskaber kunne slippe for betale noget som helst til YouSee. End ikke en basispakke burde Vi kunne tvinges til  Big smile. Der hvor YouSee har tingene, er der vel kun Internet som bliver et, måske mindre problem.
Fascinerende fremtid nu hvor det ikke længere er Boligselskaber/Afdelinger som skal forhandle med Programudbyderne, YouSee bestemmer suverænt. Ligesom i rigtig gamle dage hvor jeg ikke havde telefon, men vel heller ikke skulle betale for selve telefonstikket, var det sådant dengang ______
Konkurrencemyndigheder og vores Tv afgifter, her vil jeg drage en parallel til priserne hos de forskellige Benzin selskaber, overfor ordet konkurrence. Samme styrelse har vel altid i Tv mæssig sammenhæng bevist sin uduelighed, eller hvad har jeg lige misforstået?

Redigeret af moho - 15-April-2010 kl. 14:30
Til top
kimila Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-August-2004
Sted: 2730 Herlev.
Point: 314
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2010 kl. 11:39
Kom så Yousee så de gamle kan få et ordenligt tv signal.
mvh

kimila
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2010 kl. 13:43
Når man her i Aarhus for mange år siden indførte en "Borgfred" imellem TDC og Stofa, og Folketinget vel har afskaffet monopol overfor TV entreprenørerne (de tekniske udbydere). Jeg mener programudbyderne skal vel have det samme i indtægt. Således Stofa og andre ligesom havde færre programmer at udbyde.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu