|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
lpnielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 233 |
![]() Sendt: 26-Marts-2006 kl. 18:25 |
|
"Er der nogle som har set den op mod Pioneers topmodel (436 XDE)? For i forhold til de 2 test, omend jeg ikke er stærk i tysk, lyder det som om, at denne ligefrem slår Pioneer. Og så undrer det mig, at den koster 10 kilo mindre. Er der andre forskelle, som retfærdiggør prisforskellen? - DVB-t tuner kan næppe, og for mig der har kabel-tv er det underordnet. Eller skal jeg bare være rigtig glad for tilbuddet og ikke bekymre mig mere..."
Ingen kommentarer? |
||
Mvh
LPN |
||
![]() |
||
ptheglev ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 670 |
![]() |
|
Se, jeg skal lige ha' begreberne på plads: Hvis man HAR TDC-Kabel, er det
så UNØDVENDIGT med en digital tuner? Mvh. Peter |
||
![]() |
||
lpnielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 233 |
![]() |
|
Hvis ikke jeg har misforstået noget, så er det ikke nødvendigt, faktisk ubrugeligt når man har en selector, der i forvejen sender digitalt. DVB-t er for jordbaseret digitalt TV. |
||
Mvh
LPN |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Der er disse 2 tests der refereres til: http://www.crtv.dk/?m=shownews&id=60%20 /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Nej, modellen er helt ny. Den tyske test er nok de eneste der har set de to skærme op imod hinanden. Men det er da bemærkelsesværdigt, at skærmene næsten scorer ens i alle testens punkter. At Panasonic PV60 så ender som test-vinder skyldes prisen, altså at når den gør det så godt - i forhold til den lavere pris - så vinder den.
Der er nok ingen tvivl om, at Panasonic PV60 ihvertfald er et godt køb til prisen på fælleskøbet. Man får rigtig meget skærm for pengene. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
ptheglev ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 670 |
![]() |
|
Okay - du skrev, at du har kabel-tv. Det kan man jo godt ha' UDEN en
Selector, men netop Selectoren er vist nødvendig for at modtage det digitale signal. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |