|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DeCain ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 16-April-2010 kl. 10:46 |
Jeg skal ud og have købt mig et nyt TV i prisklassen max 12.000 ca. Men søger forslag til hvad der vil være det bedste køb.
Det som det skal bruges til er TV signal fra fiber, som kommer ind på analoge kanaler, og så har jeg i planen at købe sådan en computer her som skal køre bluray film, og bruges som mediaserver til min NAS. ![]() Jeg har kigget på diverse fjernsyn, og der i blandt disse: |
|
Dj Decain - Since 1998
|
|
![]() |
|
gasolin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1588 |
![]() |
http://www.av-connection.dk/?ML=714 tvet er billigere, standard prisen på forsikringen (6 år) er billigere, man sparer 25% ved at melde sig ind i panasonics klubben, der er prisgaranti, de sender tvet til dig uden anden omkostninger en det tvet koster og I Dalum Odense har de en god service
|
|
![]() |
|
DeCain ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Jeg har købt tv nu.. Købt hos CRTV.dk med en helt kanon service..!
Panasonic TX-P50G20E |
|
Dj Decain - Since 1998
|
|
![]() |
|
kosteskaft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
![]() |
Hvordan virker det så?
Overvejer selv at købe, dog bare fra Merlin, da det koster små 10k hos dem.
|
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() |
Merlin - Er de ikke gået konkurs? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Merlin blev jo overtaget af Expert
|
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() |
Ved jeg godt. Men der er vel ikke nogle Merlin butikker tilbage. De hedder vel alle sammen EXpert
|
|
![]() |
|
kosteskaft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
![]() |
Merlin er rykket online. De har ikke nogle fysiske butikker...
www.merlin.dk
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
![]() ![]() Redigeret af Kampus - 22-April-2010 kl. 20:21 |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Merlin kører fortsat med det samme navn, men nu kun som ren internetshop, hvorimod de gamle Merlin-butikker som bekendt er lavet om og skiftet til Expert. Ejerskabet er overtaget af Elbodan, som ejer førnævnte Expert mm.
|
|
![]() |
|
![]() |
Men det er vel fint at købe i Merlin?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |