|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rittig ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-April-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 69 |
![]() Sendt: 18-April-2010 kl. 21:01 |
Hæj!
Jeg har ledt lidt rundt herinde, men kan ikke lige finde noget om mit specifikke problem.
Jeg vil gerne afspille film fra USB stick (eller disk). AVI, MP3 og den slags.
Har været igennem et par medie-spillere (Dane Elec So Speaky og Popcorn Hour) og en BD player (Philips BDP3000) med ret nedslående resultat. BDP3000 har USB port, men den kan kun bruges til opdatering, ikke til afspilning.
Findes der en BD player som kan afspille fra USB? Gerne også DVD format, hvis det kunne være muligt. Min Playstation 3 kan afspille fra USB og fra LAN, ret dejligt, men den er placeret ret langt fra mit tv. Ja, jeg kunne købe en PS3 mere, det ville løse mit problem, men ... findes der ikke en almindelig (og naturligvis gerne billig) player som klarer opgaven?
|
|
![]() |
|
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
![]() |
Det fleste Samsung modeller kan afspille fra USB. Testede det et par gange på min BDP-1580, men bruger ellers WD TV Live til den slags. Så vidt jeg husker fungerer det ok, med en enkelt film på en stick, men ved større diske tager det for lang tid at indeksere.
|
|
![]() |
|
jan348 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
![]() |
BDP3000 kan nu godt med nyeste firmware.
http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpcontent.pl?scy=DK&slg=DAN&mid=Link_Software&sct=BD_PLAYERS_SU&cat=PLAYERS_RECORDERS_CA&session=20100418134132_77.215.30.145&grp=SOUND_AND_VISION_GR&ctn=BDP3000/12&dct=FUS&did=ENG&reldct=FUR&file=download.p4c.philips.com/files/b/bdp3000_12/bdp3000_12_fur_eng.pdf#toolbar=0&zoom=100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |