|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Havelund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
![]() Sendt: 19-April-2010 kl. 08:12 |
Har set at dette tv er på tilbud hos wupti.com til 7999,-
Synes dette ligger pænt under konkurrenterne, så er der noget man skal være opmærksom på?
Her tænker jeg på parallelimport eller lignende
|
|
![]() |
|
Stromgren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2010 Sted: Valby København Status: Offline Point: 275 |
![]() |
ring til samsung og spørg ww er betegnelse for hvor det er fra
|
|
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver Nad t557 Bluray Dali Lektor 6 fronter Dali Lektor Lcr Center gale 3060 Bipolar Bag |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
Det er sgu en fed pris. Jeg gav 13500 for mit. Der er så ved at komme mange nye modeller, men det gør det jo ikke dårligere.
Jeg mener ikke wupti sælger parallelimporterede ting. Men prøv at ringe eller sende en mail til dem.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
http://www.hifiklubben.dk/produkter/fladskarm/led-tv/samsung_ue40c6005-_lcd-tv.htm
tror alle de gamle 70xx modeller falder meget i pris, så tror da det bliver normal prisen inden kort tid.
grundet de nye modeller der kommer eller er kommet til dk..
de starter jo i LED ved 10k i 40" for noget nyt.
B7070 er jo allerede forældet
|
|
![]() |
|
Ozzy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Andst, Denmark Status: Offline Point: 698 |
![]() |
Det er den nordiske model, i følge det som står på wupti´s hjemmeside under model : XXE som er betegnelsen for den nordiske model type.
|
|
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
|
|
![]() |
|
Havelund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
![]() |
Okay. Så stemmer nummeret også 100 % med det der er opgivet på samsung.dk
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |