|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() Sendt: 12-April-2010 kl. 22:05 |
|
Hvad er WIMP fra Telenor, kan man KUN streame musikken eller kan man også download den til ens PC?
Hvis det kan streames kan man så forestille sig at det kunne indgå i MCE?
|
||
![]() |
||
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
![]() |
|
Ifølge http://www.mobilsiden.dk/?aId=11231 streames musikken. Dog kan man downloade 3000 numre til mobil'en.
|
||
![]() |
||
vacDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
![]() |
|
Det er streaming, men hvis du køber nummret kan det downloads.
Den har så en funktion at man kan lave en playliste man så kan hente og så hører offline i ca 14 dage, hvis man f.eks skal på ferie eller andet.
|
||
Samsung LE40A656/676
Samsung HT-X715 Samsung SWA-4000 Samsung MR-00EA1 |
||
![]() |
||
xEmiilx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
|
Okay er de så beskyttet med DRM som udløber efter 14 dage eller hva'? Hvilken bitrate er musikken i, nogen der ved det?
|
||
![]() |
||
vacDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
![]() |
|
biterate er 256 :)
Men henter ikke selv sangen, man henter ens playliste, så drm er der ikke, det er direkte stream.
Hvis man betaler for sangen, så man kan hente det ned, er der ingen drm på, da man har købt den. |
||
Samsung LE40A656/676
||
![]() |
||
xEmiilx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
|
så det vil sige at man altså ikke kan høre ens playliste uden internet forbindelse? |
||
![]() |
||
![]() |
|
De er i fuld gang med at udvide apps. til andre telefoner. |
||
Samsung LE40A656/676
||
![]() |
||
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
![]() |
|
Er der nogen, som har prøvet det selv endnu?
Det er meget fristende at forlade YouSee og deres skrækkelige "Play" til fordel for Telenor og WiMP, mens jeg tålmodigt venter på Spotify.
|
||
![]() |
||
jsmidt ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
|
Hej
Har netop installeret og afprøvet WIMP - første indtryk er at det fungere super hurtigt og godt! Har endda downloade en playliste til min HTC Legend og afspillet denne i "off-line". Det jeg er mest overrasket over er afviklingen (skift mellem kunstner, playlist mv.) - som fungere betydelig bedre end Rhapsody til PC. Nu håber jeg bare, at de får det implementeret i squeeceserver - evt. således at Adobe kører på PC/MAC men at der et interface til Squeeceserveren. /Jesper |
||
![]() |
||
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
|
hej Jesper,
Jeg har selv wimp på min Magic, men den nægter at ville logge på! Hvilken version har du på din Legend?
Boogie Redigeret af Boogie - 11-Maj-2010 kl. 08:01 |
||
![]() |
||
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
|
Har selv løst det! Så lige at Telenor lige har lagt link til ny version af Wimp til Android. Nu funger det! Må lege lidt med det senere, men ser ud til at være rigtig godt til mobilen og meget overskueligt! ![]() Redigeret af Boogie - 11-Maj-2010 kl. 08:17 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |