|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
maximusdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Status: Offline Point: 26 |
![]() Sendt: 27-Marts-2006 kl. 10:11 |
Hej Jeg har lige købt et Samsung LE-40R71B som er et super TV. Jeg vil nu gerne forbedre/optimere antennesignalet mest muligt.
Hvad kan jeg gøre for at optimere sigenalet....jeg ahr læst mig til at en Selector skulle være en god løsning.
Har I nogle forlag? |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
1) Få efterset og serviceret antennen. Evt. med ekstra forstærker, så billedet bliver så rent som muligt. 2) Selector kunne være en mulighed. 3) Digital TV via landjorden (DR1, DR2, TV2) kunne være en mulighed. Det giver ihvertfald ægte 16:9 uden at abonnere på Selector. Vær dog opmærksom på, at LCD skærme som dem fra Samsung ikke nødvendigvis giver et bedre billede på digital-tv. Der er en tildens til at de forstærker de små "fejl" der er i det digitale TV-signal. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
maximusdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Status: Offline Point: 26 |
![]() |
Tak for de hurtige svar:) Giver selectoren bedre billedkvalitet når jeg har kabeltv? |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Ja, sædvaneligvis. De digitale billeder fra Selector er fri for støj og grums, og er derfor nemmere at vise pænt for en fladskærm. Omvendt, så er det også side-effekter. Som nævnt kan fladskærmene også forstærke små fejl i det digitale billede. Så det er ikke nødvendigvis en 100% forbedring, men de fleste plejer at være glade for Selector billedet på deres fladskærme /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
![]() |
Er der en specifik antenne forstærker du kan anbefale?
|
|
![]() |
|
![]() |
Ved du hvordan din antenne installation ser ud ? /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
![]() |
Hej Lars Her er et link til udbyderen:
http://www.tunenet.dk/teknik/teknik_links.asp Overvejer at skifte til en anden udbyder hvis setupet ikke er optimalt.
|
|
![]() |
|
![]() |
jeg har kigget lidt rundt og er ret usikker på hvilken en antenne forstærker der er den bedste(set i forhold til pris og kvalitet)
Håber der er en de kan komme med et godt råd:):) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |