|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Dynamitleo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-August-2008 Status: Offline Point: 30 |
![]() Sendt: 23-April-2010 kl. 18:45 |
Jeg skal ud og have et nyt TV og var her i eftermiddags tæt på at købe et Philips 42PFL8404H, men tænkte at jeg lige ville have nogle sidste inputs inden. Sådan at jeg var helt sikker på mit køb.
http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?pid=514336 Først og fremmest, hvilken af de fire billige internetshop er bedst? og mest pålidelig? Proshop ApS, SHG.DK A/S, Happii.dk eller Merlin A/S og kan det betale sig at købe fjernsyn i udlandet? Fx Tyskland eller Sverige? Jeg kan fortælle at jeg skal bruge mit fjernsyn til næsten alt det de kan bruges til:
Oled, Plasma eller LCD? Det TV jeg har valgt er LCD, er det en god eller dårlig ting? Jeg har ikke det gyldne overblik her. Så for lige at opsummere. Er mit valg af Philips 42PFL8404H fornuftigt, hvis jeg har et krav om Ambiligt og et budget på max 7000kr? Redigeret af Dynamitleo - 30-April-2010 kl. 14:35 |
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() |
Tror mange nok herinde vil sige at du skal vælge plasma fremfor LCD.
Især Philips er der vidst mange delte meninger om. Jeg ville tage det Philips du beskriver, da det er et udemærket tv til prisen. |
|
![]() |
|
Dynamitleo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-August-2008 Status: Offline Point: 30 |
![]() |
Ja. Jeg har også en fornemmelse af at Plasma er det fortrukne herinde.
Jeg synes bare at Ambiligt er virklig lækkert, og er villig til at ofre en del billedkvalitet for at få det. Spørgsmålet er bare hvor meget jeg skal ofre. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Ofre billedkvalitet på en gimmik, det er da lidt langt ude. Megt kan man måske ofre på et TV, men billedkvalitet.?
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, men jeg (og andre også) synes ikke bare det er en gimmick. Det er noget man savner når bagefter kigger på et TV uden.
|
|
![]() |
|
'DLG' ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2007 Status: Offline Point: 463 |
![]() |
Det er et ret fornuftigt tv du har fundet dig der. Bevares du kan godt få mere billedkvalitet, ingen tvivl om det, men er du hooked på Ambilight, så synes du skal springe på. Min søster har 32 udgaven af dette tv, og det er slet ikk så ringe endda. Så køb du bare og glæd dig over det ekstra som Ambilight vil gi dig.
Har selv Ambilight på mit tv og har ikk rigtigt lyst til at undvære det igen. Og får vist heller ikk lov af chefen
![]() ![]() |
|
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk? Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså. |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
De internetshops du refererer til, er alle ejet af ét og samme firma, nemlig Elbodan A/S, eller Expert Danmark. Alle firmaerne har for så vidt et fint ry, jævnfør anmeldelser inde på trustpilot, så du bør være i gode hænder. Hvis priserne er væsentligt billigere i udlandet, kan det måske betale sig, ellers ville jeg foretrække at købe i Danmark. Jeg har selv haft fornøjelsen af Ambilight, og har da stadigvæk selv idag et Ambilight-fjernsyn i hjemmet, dog ikke som primære Tv mere. Synes det er fint nok som sådan, i starten var jeg solgt, men efterhånden som tiden går, mister man vel lidt interessen og fascinationen af det. Jeg har selv for nylig anskaffet mig et Panasonic G20. Billedkvaliteten er bedre, og du vil få en mere korrekt billedoplevelse, hvor Philips har en tendens til lidt for overmættede farver, men til gengæld er Philips rigtig godt med, og endda bedre på andre punkter, såsom brugervenlighed, lyd, design mm. Alt i alt et fint Tv, hvor Ambilight trækker prisen op på tv'et, men hvis du føler det er det værd, så synes jeg ikke der er noget i vejen for det. Men en god idé ville være at indstille det til "Film" |
|
![]() |
|
'DLG' ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2007 Status: Offline Point: 463 |
![]() |
![]() |
|
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk? Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså. |
|
![]() |
|
![]() |
Ok, også det jeg selv lidt var kommet frem til.
Er det ligegyldigt hvilken af de fire forhandlere jeg benytter? |
|
![]() |
|
9els1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2004 Sted: Odder, Danmark Status: Offline Point: 389 |
![]() |
Ang. valg af netbutik, så kan jeg ihvertfald anbefale www.shg.dk (Det var der jeg købte mit Philips 42PFL8404H og afleverede det 5 timer senere (Mine øjne kunne slet ikke leve med billedkvaliteten
![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
At ofre på lyden kan man også sagtens gøre, da man alligevel bruger Reciveren når man vil have god lyd til film eller andet.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Jeg havde et 37 tommer Philips toppen af poppen med Ambilight, som er skiftet ud til Pioneer 42 tommer og senere Pioneer 50 tommer.
Billedekvaliteten kom på mit Philips ikke i nærheden af 42 tommer Pioneer og derfor skiftede jeg. Det eneste jeg savner er Ambilight som desværre kun findes på Philips. ![]() Philips giver ikke bedste billedekvalitet til prisen, men det er et godt allround tv. Fjernbetjeningen virker altid upåklageligt med en philips og der er gode tilslutningsmuligheder og nemt at indstille. Desuden er det meget kone venligt og har som sagt ambilight som man enten kan li' eller hader... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |