|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Storgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-December-2009 Status: Offline Point: 46 |
![]() Sendt: 17-April-2010 kl. 12:57 |
Hej
Jeg skal vælge en bærbar til en familie. Behovet er mail, surf, lidt youtube og så spil til 8-9 årige.
Valget står mellem disse tre:
eller
eller
Håber jeg kan få hjælp.
Spørg gerne hvis I vil have flere oplysninger.
Storgaard
|
|
![]() |
|
Wiegaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Hey.
Jeg vil umiddelbart vælge denne: http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbar/ENTJ75JN721NC/packard-bell-easynote-15-6-barbar
Den anden i Elgiganten har ikke gode specifikationer hvad angår grafik-kortet.
Den fra Wupti ligner meget den fra Elgiganten, men så er det jo lidt nemmere at returnere / reklamere end ved internetsalg.
|
|
![]() |
|
Storgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-December-2009 Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Mange tak for svaret.
Så du vil mene at den godt kan trække grafikken i de fleste spil, der ikke er alt for avanceret?
|
|
![]() |
|
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
![]() |
Jeg hopper lige med på vognen.. Er på udkig efter en bærbar til min søster, til ca. 3-4000 kr. Helst omkring de 3000..
Den skal bruges til det mest basale - surfe på nettet, netbank, e-mail, musik (iTunes) osv.. Personligt er jeg glad for HP, men andet kan selvf. også bruges.. Det er bare hvad jeg har af erfaringer.. Disse bærbare koster formentlig lige en tand for meget.. Nogen som I kan anbefale til ca. 1000 mindre?? På forhånd tak :D
Redigeret af Casper - 25-April-2010 kl. 22:14 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |