|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kanee ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-August-2006 Status: Offline Point: 94 |
![]() Sendt: 10-Marts-2010 kl. 23:57 |
Jeg har købt et SMIT Viaccess(http://www.befro.dk/shop/viaccess-ca-modul-3610p.html) til mit 42 tommer G20E. Problemet er at det cirka hver halve time mister forbindelsen til rettighederne på kortet - ikke selve CA modulet. Hvis jeg tager YouSee-kortet ud og i igen virker det igen.
Dette er et problem jeg ved andre har haft med forskellige kombinationer af tv og CA moduler. Jeg kan derfor ikke umiddelbart anbefale SMIT til G20E, som ellers skulle virke fint til G10. Er der nogen der har prøvet en anden kombination, eller samme som mig men med succes? |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for de mange svar..
![]() Ved at benytte den fra elgiganten virker det nu som det skal. Hvis nu andre med samme problem skulle komme forbi min tråd. |
|
![]() |
|
oldboy67 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() |
Har selv et Panasonic 50G20E og købte mit Viacess CA-modul hos Befro (efter at have læst anbefalingerne fra G10 ejerne) ... og har osse nøjagtig de samme problemer med et :(
Skal 2-4 gange i døgnet hive Yousee kortet ud og ind igen for at kunne se de krypterede kanaler :( Nu har jeg så bestilt det andet CAM fra Elgiganten - skal nok vende tilbage i tråden for at poste resultatet :) Redigeret af oldboy67 - 13-Marts-2010 kl. 16:56 |
|
![]() |
|
oldboy67 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() |
Har nu kørt 4 dage med det nye CA modul fra Elgiganten.
Og dét virker 100% - ingen problemer, heller ikke med Yousee's krypterede kanaler ![]() ![]() Så hvis andre har problemer med CA modulet + Yousee på en af Panasonics G20 modeller kan dette kort anbefales. ![]() Strong Dual Viaccess CAM modul Redigeret af oldboy67 - 21-Marts-2010 kl. 23:15 |
|
![]() |
|
TommyF ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
![]() |
Hvad gør kortet egentligt? kan man undvære YS kortet hvis man har det fra Elgiganten, eller hvordan funker systemet..
|
|
![]() |
|
![]() |
Med YouSee er alle næsten alle digitale kanaler åbne. Dvs. det ikke er nødvendigt at have et CA modul eller et kort fra YouSee for at se digitale kanaler.
Desværre er enkelte af HD-kanalerne krypteret. Ved at købe et kort fra YouSee får man derfor TV3+HD, Kanal5HD, Eurosport 1 og 2 HD, TV2SportHD og TV2FilmHD med gratis. Desuden er det muligt at tilkøbe ekstra kanalpakker. Du kan ikke bruge CA modulet uden kort fra YouSee. Jeg kan tilføje, at jeg heller ikke til og med d.d. har haft problemer med dette CA modul. Redigeret af Kanee - 22-Marts-2010 kl. 17:00 |
|
-----
Panasonic TX-P42G20E Popcorn Hour C-200 Marantz SR6004 Xbox 360 |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
Var nede hos Befro i dag for at tilbagelevere mit SMIT CA modul. De sagde de aldrig havde hørt om problemet før. De må i det mindste have hørt om én. Medmindre oldboy ikke har tilbageleveret sit endnu.
|
|
-----
Panasonic TX-P42G20E Popcorn Hour C-200 Marantz SR6004 Xbox 360 |
|
![]() |
|
TommyF ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
![]() |
Aha, altså hvis man vil se de HD kanaler på et TV/PVR der ikke har et modul indbygget, jeg har nu YS HD boks med HD kanaler som ekstra valg.
|
|
![]() |
|
johnlc ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
Ja det er underligt - specielt fordi: "Produceret af SMIT – leveres af STRONG" - men jeg har også skiftet til dette i G10 efter præcis de samme problemer med den "originale" Smit.
|
|
![]() |
|
![]() |
Mine 14 dages returret var desværre udløbet inden jeg fik lokaliseret problemet til CAM'en ... så den ligger bare hjemme i kassen med alt det andet overflødige hardware ;-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |