recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - open office 3.2 fejl installering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketopen office 3.2 fejl installering

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Emne: open office 3.2 fejl installering
    Sendt: 19-April-2010 kl. 22:18
jeg får nedenstående fejl i forbindelse med jeg prøver at installere open office.

jeg kører win7, og havde open office 3.1 installeret, men så skete der et eller andet... og jeg prøvede at afinstallere den for at installere den igen.. men selvom jeg forsøger at fjerne den via tilføj/fjern software eller via installeguiden giver den nedenstående fejl.. nogle tips til hvad jeg skal fjerne inden jeg kan komme videre??

jeg mener ikke den kører nogle steder??

herefter afbrydes guiden med fejl
Mvh

René
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Point: 1508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2010 kl. 00:01
Hvis Quickstarter vises som et ikon i meddelelsesområdet til højre på nederste linje, kan du prøve at højreklikke på ikonet og vælge "Exit" eller "Luk".

Så vidt jeg husker er det ikke mere nødvendigt at slette en tidligere version af Open Office, før man installere en nye version.
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2010 kl. 18:23
quickstarter 3.1 vises ikke i menulinien... heller ikke hvis jeg klikker på hvis skjulte ikoner.

og sjovt nok.. kigger jeg under programmer og funktioner vises openoffice 3.1 (til trods for jeg ikke kan finde den på mit c:drev ved søgning... og klikkes på afinstaller giver den samme fejl.. klikker jeg på reparer så kan den ikke finde .msi filen

Jeg er lidt lost... og ret irriteret over sådan noget bare sker.. og man ikke kan tvinge den... hvordan fjerner man et program fra tilføj/fjern menuen som ikke eksisterer... det er sgu lidt underligt
Mvh

René
Til top
urup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2009
Sted: Odense, Danmark
Point: 670
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2010 kl. 23:05
kig i joblisten efter Soffice.bin og/eller soffice.exe det er de to processer som styrer OO.

hvis de er der, så stop dem.
Hvis du er interesseret har jeg en bat-fil som slår alle OO processerne ihjel

Redigeret af urup - 24-April-2010 kl. 23:21
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2010 kl. 11:18
Oprindeligt skrevet af urup urup skrev:

kig i joblisten efter Soffice.bin og/eller soffice.exe det er de to processer som styrer OO.

jeg kiggede lige joblisten igennem... for alle brugere, og der er ingen jobs som hedder det du skriver, så jeg kunne godt tænke mig den som slå alle oo processorene ned... sender lige pb med en mailadresse du kan sende den til.
Mvh

René
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2010 kl. 13:10
Lidt off topic og så alligevel ikke.

Er det bare mig, eller er der ikke sket så mange trælse ting i det program. Efter jeg fik vers 3.1 har det været bøvlet at benytte synes jeg. I et alm hoveddokument popper der f.eks. hele tiden små vinduer op, som så skal fjernes før man kan komme videre. Og så prøver den også på at komme på nettet uopfordretConfused
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2010 kl. 14:36
Oprindeligt skrevet af urup urup skrev:

jamen resultatet af at køre batfilen, var at den bekræftede det jeg hele tiden har undret mig over... alt hvad der har haft noget med openoffice at gøre er væk... men installationsprogrammet giver stadig samme fejl.

det må være i registreringsdatabasen siden openoffice stadig er i oversigten tilføj fjern programmer... hmmm hvordan fjerner man alt open office fra registreingsdatabasen uden at lave ged i den? (har fjernet openoffice folderen fra regbasen... ingen forskel... der er andre openoffice ting.. men tør ikke fjerne for meget)

Redigeret af rhsin - 25-April-2010 kl. 15:23
Mvh

René
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2010 kl. 15:27
Måske kan det hjælpe at køre installationsprogrammet som administrator. Altså, højreklik og vælg kør som administrator. Selv om du allerede er logget ind som administrator er der forskel alligevel.

Venlig hilsen
KB
Til top
urup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2009
Sted: Odense, Danmark
Point: 670
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2010 kl. 19:05
Et kig i registeringsdatabasen kan da ikke skade. Det gør det jo først når man piller i den.
Du kunne jeg lave en image backup inden du sletter noget i regdit. Har du forresten prøvet systemgendannelse og vent tilbage til før du havde problemer med OO?
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2010 kl. 20:12
ikke rigtigt noget der hjælper.

Nogle som kender en måde til at installere manuelt... uden om installationsguiden?
Mvh

René
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2010 kl. 20:51
Venlig hilsen
KB
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2010 kl. 21:41
tak for linket, den gik dog på at folderen var skrivebeskyttet... jeg har tjekket min program folder og her er der slet ikke en folder der hedder noget med openoffice... kiggede lidt rundt og kunne heller ikke finde den i andre foldere
Mvh

René
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu