|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Irgens ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 28-Marts-2006 kl. 23:18 |
Jeg vil gerne undersøge interessen for fællekøb af ovennævnte digitale surround reciever (m/DAB tuner), Philips DFR 9000 (set til ca.600 EUR i DE). Som ny bruger ved jeg stadig ikke hvad, resultatet blive hvis interessen er stor - men håber en af jer erfarne vil hjælpe. VH Irgens
|
|
Venlig hilsen
Jan |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() |
DFR kunne være interssant, men der er muligvis en afløser på vej.
|
|
![]() |
|
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
![]() |
det er der vel altid |
|
Stig
Blot min ringe mening ! |
|
![]() |
|
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
![]() |
Jeg har en, som jeg købte hos http://godpris.dk, du kunne jo sende dem en mail, og høre om de kan lave en godpris til dig. jeg købte min sammen med et andet fælleskøb, og fik da et tilbud der næsten kunne matche den pris du har set i DE.. Redigeret af stigc - 29-Marts-2006 kl. 10:16 |
|
Stig
Blot min ringe mening ! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |