|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
andershede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() Sendt: 29-April-2010 kl. 15:02 |
Nu har jeg været ude af PC markedet i nogle år og foretrækker at købe en færdigsamlet.
Jeg synes at blive bekræftet i at det er værd at gå efter i7 der vel som udgangspunkt er med 4 kerner, ikke? Jeg har en 5-6 k at bruge. edbpriser giver mig "kun" en mulighed(plus varianter af samme) - er det tilgengæld fornuftigt - value for money? http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=710734 |
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
Det kommer jo an på hvad det skal bruges til, der er jo ingen ide i at købe for kraftigt ind for tidligt.
Læs lidt på diverse sider: tweak, hol, hwt, edbprisers forum mfl.
Derudover kan du jo checke priser ved Føniks computer, topdata, SHG mfl.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Kig på www.proconsult.dk - eller en HP fra fx www.komplett.dk.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
![]() |
Der er også nogle ret gode valgmuligheder her hos: mm-vision.dk
Computere til forskelligt brug og mulighed for at opgradere nogle af hardware komponenterne i de forsk. maskiner.
De bruger ordentligt hardware, når de samler de forskellige modeller. Eks. game-, home- eller office- versionerne ! Der kan fås både med AMD eller Intel processorer.
Take a look - kender en del som er meget tilfredse med hvad de kan præstere, disse ret okay maskiner.
Mvh. Roland
|
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |