recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sagem ITD84 HDMI
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSagem ITD84 HDMI

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sedahl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-April-2009
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Emne: Sagem ITD84 HDMI
    Sendt: 29-April-2010 kl. 22:06
Hej

Jeg vil slutte en Sagem itd84 til min projektor via et hdmi-dvi kabel. Det er det samme kabel jeg bruger til at slutte min PS3 til projektoren og det virker fint. Med men Sagem boksen kommer det ikke noget billede på. Jeg kan ikke finde noget sted, at aktivere hdmi.
Burde det jeg prøver på, ikke kunne lade sig gøre ?

Mvh
Svend-Erik
Til top
Per A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-November-2009
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2010 kl. 19:26
Prøv at ændre indstillingen på boxen til en anden pixelværdi for HDMI udgangen, da det måske ikke er alle værdier der kan anvendes til denne projector.

Hilsen Per A.

Til top
Sedahl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2010 kl. 11:37
Hej Per

Desværre kan jeg ikke finde noget sted i Sagem boksen, hvor jeg kan ændre noget som helst for HDMI udgangen. Faktisk tror jeg ikke, jeg kan finde ordet HDMI noget sted !

I går havde jeg et tv på scart udgangen, og da jeg så tændte for projektoren på hdmi, ændrede billedet på tv'et sig. Så noget sker der altså, der kommer bare ikke billede på projektoren. Cry
Til top
Per A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2010 kl. 11:50
 Der står i denne brugsanvisning at man kan vælge forskellige options i SET UP Menuen:

HD>SD under:  OUTPUT RESOLUTION / FORMAT

Hilsen Per A

Redigeret af Per A - 01-Maj-2010 kl. 11:54
Til top
Sedahl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2010 kl. 15:40
Endnu en gennemgang af opsætning, afslørede ikke nogen mulighed for at vælge HDMI. Men så prøvede jeg at nulstille boksen, og minsandten om ikke der så kom billede på projektoren, og så dukkede HDMI mulighederne også op. Ved ikke hvorfor det ikke virkede fra starten, men nu er alt vel og jeg er klar til VM ;)
Tak for input!

Redigeret af Sedahl - 01-Maj-2010 kl. 15:41
Til top
Per A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2010 kl. 09:16
Jeg har også en box (AGK>>AKIRA) hvor undertekster ikke virkede, men en gendannelse af fabriksindstillinger efter en software opdatering til Akira fik dem frem igen.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu