|
Ophæng til 26" LCD? |
Besvar |
Forfatter | |
Insaniac
Super bruger Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 395 |
Emne: Ophæng til 26" LCD? Sendt: 29-Marts-2006 kl. 21:02 |
Hej! Jeg har søgt en del rundt på nettet efter et Vogel´s (eller anden producent) ophæng til en 26" LCD skærm, der vejer små 20kg ca. Jeg har fundet et der umiddelbart passer perfekt til 600kr som er en fornuftig pris, men det kan kun tage op til 15kg Kravet til ophænget er at det skal kunne gøre sådan at TV`et ligger fladt op mod væggen, men skal kunne trækkes ud når det skal i brug. Skal ca kunne trækkes 20cm ud og så skal det kunne tiltes, samt vinkles til hver side. Min plan er nemlig at have skærmen hængende på væggen skråt over mit skrivebord, hvor jeg så vil kunne hive det ud, vinkle det over mod mit skrivebord og så bruge tv´et som monitor. Når jeg så går i seng, vil jeg kunne vinkle det den anden vej, så det peger over mod min seng så der er mulighed for at se TV på det fra sengen. Hvilket beslag kan I foreslå? Må indrømme at jeg umiddelbart har set på et Vogels men kostede 1600kr. Synes godt nok 1600kr er mange penge for blot et beslag når selve TV´et kun koster 8000kr. På forhånd tak. |
|
Don Pedro
Bruger Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
Sendt: 03-April-2006 kl. 13:32 |
Hejsa kunne dette være en mulighed http://shop.klik1stik.dk//product.asp?product=374&sub=0& amp;page=1 |
|
Hilsen Don P.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |