recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt tv, hvad skal man vælge??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt tv, hvad skal man vælge??

Besvar Besvar Side  123 6>
Forfatter
Besked
nh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Februar-2010
Status: Offline
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt tv, hvad skal man vælge??
    Sendt: 30-April-2010 kl. 15:44

Hej derude..

Jeg skal have et nyt tv, men er meget i tvivl hvad jeg skal købe. Har haft pioneer før.. Går meget op i design og billedet skal selvfølgelig og være ok. Skal være min. 50"
Har regnet med at bruge omkring 20000,- 

Er ligeglad med om det er lcd, plasma eller led..

Noget der har nogle gode bud??

Nick

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2010 kl. 15:52
Oprindeligt skrevet af nh nh skrev:

Hej derude..

Jeg skal have et nyt tv, men er meget i tvivl hvad jeg skal købe. Har haft pioneer før.. Går meget op i design og billedet skal selvfølgelig og være ok. Skal være min. 50"
Har regnet med at bruge omkring 20000,- 

Er ligeglad med om det er lcd, plasma eller led..

Noget der har nogle gode bud??

Nick

Tja mit umiddelbare bud i den prisklasse må være panasonic TX-p50V20 eller 50VT20 (sidstnævnte er med 3D visning. Fås rundt omkring til henholdsvis ca. 15000 og 18000.

Recordere.dk kører i øvrigt et fælleskøb på 3D udgaven lige i øjeblikketTongue

Du skal nok bare være forberedt på, at når vort fælleskøb er slut, så stiger priserne på VT20 igen flere stederBig smile 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1924
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2010 kl. 16:50
Hvis det er design du går meget op i og billedet kun skal være "ok" vil jeg råde dig at spare på pengene. Så er der ingen grund til at bruge 20k på at få en topklasse skærm, når du kan få en ok skærm til det omkring det halve
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2010 kl. 17:05
Oprindeligt skrevet af thor-thor thor-thor skrev:

Hvis det er design du går meget op i og billedet kun skal være "ok" vil jeg råde dig at spare på pengene. Så er der ingen grund til at bruge 20k på at få en topklasse skærm, når du kan få en ok skærm til det omkring det halve

Så kunne denne LG jo være et godt bud til 9995,-

LG PK950 test
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Marts-2009
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2010 kl. 17:08
Hvis design er vigtigt, så er her et flot tv som der snart kommer en anmeldelse på www.flatpanels.dk af: http://www.hifiklubben.dk/produkter/fladskarm/plasma-tv/samsung_ps50c7705-_plasma-tv.htm

Jeg er selv spændt på denne skærm som er Samsungs plasma topmodel og den fås også billigere end prisen hos hifiklubben. www.fladskærmsshoppen.dk har lige haft den til 13.495,00 kr. og har lige sat den op med 1.500 kr., (de fik måske mange bestillinger?), så den kan sagtens handles ned til?

Redigeret af Firebird - 30-April-2010 kl. 17:10
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1924
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2010 kl. 17:10
Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Oprindeligt skrevet af thor-thor thor-thor skrev:

Så kunne denne LG jo være et godt bud til 9995,-

Billedet klippet ud!

Det var da et udmærket bud og jeg vil da egentlig også lige rette mig selv for en skærm som denne må vel nok siges at være bedre end bare "ok".

I samme prisklasse kunne der sikkert også findes et par Sony/samsung mfl skærme med flot design og fin billedkvalitet.

Redigeret af thor-thor - 30-April-2010 kl. 17:10
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2010 kl. 17:13
Man kan undre sig, hvorfor der aldrig kommer et fælles køb på Samsung skærme her på recordere.dk?
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2010 kl. 17:19
Ja, det er kun Panasonic og LG, hvilket er lidt trist.
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Marts-2009
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2010 kl. 17:24
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Ja, det er kun Panasonic og LG, hvilket er lidt trist.
Jeg synes nu også det er lidt mærkeligt.

Psst. Der er post til dig. Wink
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
nh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Februar-2010
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2010 kl. 22:04
Hother@ det kunne være en mulighed, ser rigtig godt ud.. Håber bare på at fj. betj. ikke ligner de gamle modeller, for de ligner noget billig bras...

Thor-Thor@ Jeg går selvfølgelig efter det bedste billede, har haft et pioneer før, men var meget skuffet over at jeg gav 25k for et tv også fik jeg en fj.bet. der lignede noget der var købt i harald nyborg. Så denne gang vil jeg gerne kombinerer design og billede.

KSKruger@ Ja, den er også fin. men hælder nok mere til panasonic vt20, men takker for intereesen.

Firebird@ Også en fin skærm..

Jeg havde faktisk bestilt  philips 52pfl9704h da jeg syntes at det var et rigtig fint tv, ved godt at det ikke falder i god jord herinde, men syntes det er rigtig fedt og et godt billede. Men de kan åbenbart ikke leveres. Har haft det i ordre siden februar mdr. Har ikke haft et tv i stuen siden slutningen af januarAngry Så er rimelig sulten efter et nyt tv...

Tak for jeres hurtig svar...

Nick

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2010 kl. 22:12
Oprindeligt skrevet af nh nh skrev:

Hother@ det kunne være en mulighed, ser rigtig godt ud.. Håber bare på at fj. betj. ikke ligner de gamle modeller, for de ligner noget billig bras...

Nick

Desværre er fjernbetjeningen det gamle bras, som du omtaler. Den er slet ikke designmæssigt og i umiddelbar kvalitet på højde med min nuværende fra Pioneer.

Men ved du hvad, da jeg gik fra Panasonic til Pioneer savnede jeg faktisk det gamle bras, den fungere nemlig rigtigt godtTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Point: 1427
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2010 kl. 22:24
Du bør overveje Panasonix 50-px80, hvis de findes endnu (uden c-tuner)
Ellers:
Panasonic TX-P50-S10 (med c-tuner), bare kram..

Foreslåes fordi de virker, har et fint billede og så støjer de ikke.

Design: ja, er rød eller grøn pænest .. eller måske gul ?
E.L.
Til top

Besvar Besvar Side  123 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu