|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Palle-Hollensen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2009 Status: Offline Point: 13 |
![]() Sendt: 05-Maj-2010 kl. 09:29 |
Hej.
Jeg har brug for lidt hjælp!!! Jeg har købt et Panasonic TX-P42X10Y, og jeg er ved at udfylde et aftalekort med Canal Digital. Mit spørgsmål er så, kan jeg vælge en digital kortlæser til dette TV, eller skal jeg vælge en HDTV-box? Håber der er nogen, som kan hjælpe mig. På forhånd tak. MVH. Palle |
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Jeg mener ikke at dit tv har en DVB-S tuner, som er forudsætningen for at kunne modtage satellit-tv uden digital modtagerboks.
Men til tv med indbygget DVB-S tuner har Canal Digital udviklet et CA-modul, hvor programkortet kan indsættes. Det omtales netop i dag på forsiden af Recordere her: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=3854&zoneid=19 Tilføjelse: Jeg glemte at tænke på at du måske får kabel-tv fra Canal Digital. Hvis det er det sagen drejer sig om, har dit tv den rigtige DVB-C MPEG4 tuner. Så kan du muligvis bruge det CA-modul som Canal Digital omtaler her http://www.canaldigital.dk/Kabel-tv-familymix/tv-produkter/Kabel-tv-med-agte-valgfrihed/kabel-tv-kortlaeser/. Men jeg fandt ikke dit tv nævnt blandt de tv-modeller der er godkendt til det CA-modul. Så spørg Canal Digital derom eller tv-forretningen! - I øvrigt vil Canal Digital fremover på kabel-tv sende Grund- og Family Mix-pakkerne ukodet. Det betyder. at disse pakker kan modtages uden CA-modul og programkort. Redigeret af Vilhelm - 06-Maj-2010 kl. 18:03 |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |