recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem med TDC (Sagem router)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblem med TDC (Sagem router)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MortenSJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 216
Direkte link til dette indlæg Emne: Problem med TDC (Sagem router)
    Sendt: 05-Maj-2010 kl. 20:10
Hejsa

Jeg har det der hedder TDC Home Trio hvor der både er TV og internet. Det fungere fint, ingen problemer der. Vi fik skiftet vores udstyr ud med en sort TDC router (Se billede) Lige siden den er blevet skiftet har jeg ikke kunne se min NAS i iTunes, men lige så snart jeg smider kablet i dukker den op. Alt det andet virker fint når det er trådløst. Jeg har googlet lidt og fundet ud af det muligvis er noget med Multicast som skal slåes til. Desværre er der ikke sådan en mulighed i routeren. Hvad i alverden gør man så?

Jeg har vedhæftet et billede af specifikationerne af routeren.

Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2010 kl. 21:16
kan du pinge nas'ens ip fra din computer?

BS
Til top
MortenSJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 216
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2010 kl. 21:29
Bschmidt: Ja, det kan jeg sagtens. Jeg kan også se NAS'en i Finder og sagtens tilgå den alle andre steder. Jeg bruger WD TV Live og her virker det helt fint. Kan sagtens se alle mine filer og tilgå dem. Det er kun iTunes jeg ikke kan :(
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2006
Point: 2686
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2010 kl. 23:35
Og det emne har med mediecentre at gøre hvordan ?
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu