|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() Sendt: 19-April-2010 kl. 22:18 |
jeg får nedenstående fejl i forbindelse med jeg prøver at installere open office.
jeg kører win7, og havde open office 3.1 installeret, men så skete der et eller andet... og jeg prøvede at afinstallere den for at installere den igen.. men selvom jeg forsøger at fjerne den via tilføj/fjern software eller via installeguiden giver den nedenstående fejl.. nogle tips til hvad jeg skal fjerne inden jeg kan komme videre??
jeg mener ikke den kører nogle steder??
herefter afbrydes guiden med fejl
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Hvis Quickstarter vises som et ikon i meddelelsesområdet til højre på nederste linje, kan du prøve at højreklikke på ikonet og vælge "Exit" eller "Luk".
Så vidt jeg husker er det ikke mere nødvendigt at slette en tidligere version af Open Office, før man installere en nye version. |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
quickstarter 3.1 vises ikke i menulinien... heller ikke hvis jeg klikker på hvis skjulte ikoner.
og sjovt nok.. kigger jeg under programmer og funktioner vises openoffice 3.1 (til trods for jeg ikke kan finde den på mit c:drev ved søgning... og klikkes på afinstaller giver den samme fejl.. klikker jeg på reparer så kan den ikke finde .msi filen
Jeg er lidt lost... og ret irriteret over sådan noget bare sker.. og man ikke kan tvinge den... hvordan fjerner man et program fra tilføj/fjern menuen som ikke eksisterer... det er sgu lidt underligt
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
urup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
![]() |
kig i joblisten efter Soffice.bin og/eller soffice.exe det er de to processer som styrer OO.
hvis de er der, så stop dem. Hvis du er interesseret har jeg en bat-fil som slår alle OO processerne ihjel Redigeret af urup - 24-April-2010 kl. 23:21 |
|
![]() |
|
![]() |
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Lidt off topic og så alligevel ikke.
Er det bare mig, eller er der ikke sket så mange trælse ting i det program. Efter jeg fik vers 3.1 har det været bøvlet at benytte synes jeg. I et alm hoveddokument popper der f.eks. hele tiden små vinduer op, som så skal fjernes før man kan komme videre. Og så prøver den også på at komme på nettet uopfordret
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
det må være i registreringsdatabasen siden openoffice stadig er i oversigten tilføj fjern programmer... hmmm hvordan fjerner man alt open office fra registreingsdatabasen uden at lave ged i den? (har fjernet openoffice folderen fra regbasen... ingen forskel... der er andre openoffice ting.. men tør ikke fjerne for meget)
Redigeret af rhsin - 25-April-2010 kl. 15:23 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Måske kan det hjælpe at køre installationsprogrammet som administrator. Altså, højreklik og vælg kør som administrator. Selv om du allerede er logget ind som administrator er der forskel alligevel.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
urup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
![]() |
Et kig i registeringsdatabasen kan da ikke skade. Det gør det jo først når man piller i den.
Du kunne jeg lave en image backup inden du sletter noget i regdit. Har du forresten prøvet systemgendannelse og vent tilbage til før du havde problemer med OO? |
|
![]() |
|
![]() |
ikke rigtigt noget der hjælper.
Nogle som kender en måde til at installere manuelt... uden om installationsguiden?
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Jeg fandt lige dette:
http://user.services.openoffice.org/en/forum/viewtopic.php?f=15&t=29908&start=0 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
![]() |
tak for linket, den gik dog på at folderen var skrivebeskyttet... jeg har tjekket min program folder og her er der slet ikke en folder der hedder noget med openoffice... kiggede lidt rundt og kunne heller ikke finde den i andre foldere
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |