|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Nielsen1967 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() Sendt: 06-Maj-2010 kl. 20:39 |
|
Jeg kunne godt tænke mig et godt signal fra en trådløs router..
Så er der en så kan anbefale en så virkelig kan dække vildt godt over hele huset ??
Har en netgear SRXN3205 nu,men den er ikke noget og råbe hurra over hvad ang signal..
|
||
![]() |
||
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() |
|
er selv bundet af en tilgin router, men efter sigende skulle D-link 655 eller D-link 855 være noget af det ypperste som jeg kan forstå det, det er ihvertfald de routere som jeg godt ville have hvis jeg skulle vælge nogen
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Bor du i et område med mange trådløse netværk?
For det kan skyldes at der ligger mange andre, på samme kanal som dit. Du vil kunne få meget bedre dækning/signal, ved at flytte en kanal.
Prøv evt. at køre dette lille program på en bærbar (du behøver ikke installere det), og få syn for sagen - det er det som hedder inSSIDer:
P.S. Jeg hentede 20 db på mit netværk, ved at flytte kanal.
M.v.h.
|
||
![]() |
||
Nielsen1967 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() |
|
Nej vi bor på en nedlagt ejendom...Så det kan ikke være min nabo...Hvad ang kanaler..
|
||
![]() |
||
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 858 |
![]() |
|
nedlagt ejendom
![]() ![]() |
||
![]() |
||
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() |
|
Viste sig at mit ligger lige i smørhullet på kanal 8 hvor 5 andre kører på kanal 11 oveni hinanden 25db lavere end mig! Perfekt!
|
||
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
||
![]() |
||
kbking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
|
Hvis man kører 802.11g i 2,4GHz området er der principielt kun 3 kanaler at gøre godt med, nemlig kanal 1,6 og 11 resten af kanalerne er "underkanaler" af de 3 kanaler, på den måde at forstå at en kanal har en vis båndbredde der splatter ind over nabo kanalerne, så i wifi sammenhænge er der kun 3 kanaler til rådighed hvis man vil have fuld udbytte af sit trådløse netværk
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |