|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mivi71dk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 352 |
![]() Sendt: 08-Maj-2010 kl. 13:13 |
Hej
Jeg har lånt og er ved at teste en HD HomeRun. Den virker faktisk glimrende, men jeg har lidt problemer med at finde alle de kanaler jeg kan modtage. Jeg angiver mine værdier, som er: DVB-C tuner/modtager (Generelt): Indstilling af Det Digitale Spejl Gelerelle indstillinger.: (Nulstil/fabriksindstil gerne boksen først.) Gå i menuen og vælg manuel kanalindstilling. Vælg 434 MHz, QAM 64, Symbolrate 6875, evt. Netværks ID: 1 og vælg NIT/Netværkssøgning. Søg... Jeg kan ikke angive netværks ID på HD HomeRun softwaren. Og når jeg ikke kan det, finder jeg ca. 100 kanaler, hvoraf de 40 er nogle, som jeg ikke kan tage. Og jeg mangler f.eks. TV3 og 3+. På mit LG TV var det det samme, indtil jeg gik ind og manuelt valgte ovenstående værdier. Ved manuel indstilling fik jeg alle de kanaler ind, som jeg kan tage. Derfor vil jeg gerne kunne gøre det samme på HD HomeRun. Er det ikke muligt? Min antenne forening er Glentevejens AntenneLaug i Odense. Mihael |
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Prøv at læse denne forumtråd igennem http://forum.glenten.dk/viewtopic.php?t=723 ?? Mon ikke oplysningerne er relevante for dig? Et indlæg af Steen Nicolaisen synes især interessant.
Det fremgår bl.a. at Pakke 2-1 ligger her: 244 MHz / 256 QAM / 6875 Symbolrate. (Angår TV3, 3+, Discovery, Das Erste, NDR, NRK1, RTL, Nickelodeon). Redigeret af Vilhelm - 08-Maj-2010 kl. 14:20 |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
mivi71dk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 352 |
![]() |
har jeg såmen læst igennem, men jeg kan kun vælge QAM64/6875 og QAM256/6875.
Og så finder den ikke de to kanaler. Men den har fundet discovery f.eks. Og så har den fundet mange, jeg slet ikke burde kunne tage. En masse arabiske. Jeg kan da heller ikke se dem, da de er kodede. Mit LG tv gjorde det samme, da jeg valgte automatisk. Da jeg manuelt valgt QAM, Symbolrate og netværks ID gjorde den det helt automatisk. |
|
![]() |
|
SSvenSSon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 388 |
![]() |
Til alle Glentevejsbrugere, så virker denne metode perfekt:
Man behøver ikke engang lave de indledende øvelser som er beskrevet, men kan blot copy/paste jasonl's kode ind i sin cable.htm (bemærk at den ligger et andet sted hvis man bruger XP)! Redigeret af SSvenSSon - 17-Maj-2010 kl. 15:21 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |