recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af PC Skærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af PC Skærm

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
o0Pedersen0o Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af PC Skærm
    Sendt: 08-Maj-2010 kl. 17:34
Hej derude.

jeg er på udgik efter en Skærm til min Mac Mini. Den skal være Max 20 tommer og koste mellem 1500-2000 max.(Vil helst have en i Hvid)

Jeg har ikke så meget forstand på skærme, så er åben for gode inputs. Jeg skal primært bruge skærmen til skole arbejde og så lidt film og fodbold. 

Håber på nogle gode råd.

Venlig Hilsen Thomas 
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2010 kl. 23:23
Hvis du skal have en skærm i hvid, er der ikke voldsomt mange muligheder. BenQ og Philips er dog mine bedste bud. Jeg har selv en hvid BenQ M2200 stående, og den er jeg godt tilfreds med. Den klarer sig desuden ganske hæderligt med spil og film. Den nye udgave hedder V2200, som bringer flere nye spændende features med sig, prisen er indenfor budgettet. Du skal dog lige klemme 2 tommer mere ind, for generelt starter udvalget for alvor fra 22 tommer og opefter. Givet, der måske er en skærm som opfylder dine behov lidt bedre, men her kan jeg så referere til http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1169844738
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu