|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
boom-boom ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2004 Status: Offline Point: 90 |
![]() Sendt: 10-Maj-2010 kl. 22:34 |
|
Jeg var lige ved at erhverve et Panasonic TX-P50G20E og så kom jeg til at læse at "nogen" var af den mening at dette TV larmede meget. Nu er det at"larme meget" jo nok noget der vil variere en del fra person til person, men igen, for "nogen" var det så meget at de valgte at returnere deres nyindkøbte TV.
Er der nogen er jer som allerede har købt denne model som kam kommentere ovennævnte? Spørgsmålet er om der er nogen om snakken eller om det kan henligges under kategorien "hysteri"? Tak ! |
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
|
Hej , mit larmer ikke og jeg er super glad for det . Dog ser det ud til at der er en del der har problemer . Hvis jeg muter lyden , skal jeg lække øret til bag skærmen for at høre lidt buzz...
MVH
|
||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
ojr5896 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 392 |
![]() |
|
Jeg har "hørt" to forskellige 50G20 - de var lydløse, selvfølgelig kunne man høre dem hvis man satte øret helt hen i venstre side øverst, men det er helt normalt.
|
||
LG 47SL8500 - DM8000
JVC DLA-30X Panasonic DMP-BDT310 Pioneer DVR-LX61D |
||
![]() |
||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
|
Læs denne tråd, måske du bliver klogere hvad du vil.
|
||
![]() |
||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
|
Vores 50G20 larmer overhovedet ikke. Har haft det nogle uger nu, og det siger stadig ikke en lyd. Det er et helt igennem super lækkert tv. Kan kun anbefale det.
|
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
![]() |
||
boom-boom ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2004 Status: Offline Point: 90 |
![]() |
|
Tak til alle for svarene.
Jeg må vist heller se at få købt dette TV. Tak igen. |
||
![]() |
||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
|
Har du overvejet, at du også kan få et LG 50PK950 til samme pris, eller det lidt billigere 50PK750?
|
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Man skal huske på, at ingen tv er perfekte, heller ikke G20, som udover støj problemet, også har en halvdårlige DVB-C tuner og ringe De-interlacing, som igen giver dårlige DVd afspilling.
Så heller ha lidt retention, iflg. flere brugere, så er det blevet bedre end sidste års modeller. Men stadige ikke på Panasonic niveau.
|
||
![]() |
||
Simondog ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-April-2010 Status: Offline Point: 72 |
![]() |
|
Jeg har et Pana X10Y. Støjen er ikke hørbar når jeg sidder og ser TV med min kæreste, men når hun er gået i seng og jeg skruer ned på 4-5 stykker er støjen hørbar hele tiden, og det er bare irriterende! Når man slukker fjernsynet hører man tydeligt forskellen.
Jer der ikke har problemer: Vil det sige, at I ikke kan høre forskel på om fjernsynet er slukket eller tændt? I så fald må der virkelig være forskel på enten de enkelte modeller eller folks ører!
|
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
|
Hej. Jeg kan også tilslutte mig til korret af dem der har en G20'er der ikke "larmer". Dog vil jeg pointere at alle plasma'er "larmer/buzzer" afhængig af hvor lyst billedet er. Men den skal ikke larme så meget at det er generende ved alm. brug ![]() |
||
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |