recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple Express x2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketApple Express x2

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Direkte link til dette indlæg Emne: Apple Express x2
    Sendt: 11-Maj-2010 kl. 22:59
Heysan Smile

Jeg har lige investeret i en Apple Express og må sige at det er da nemt at gå tilSmile

Mit spørgsmål går på at jeg havde en express i forvejen dog kun en til b/b netværk men den har fungeret upåklageligt i langt tid.

Efter at jeg så har købt nummer 2 er det som om den ikke fanger mit netværk mere. Jeg har prøvet at resette den men intet hjælper.
Kan der være konflikt mellem disse 2?

Min opsætning er som følger :
Har TDC Hometrio med tilhørende Homebox som trådløs router.
Den står på 1. sal og de to Express'er er i stueetagen.

Nogen der har en løsning eller bare et hint om hvad der kan gøres?
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2010 kl. 06:57
I indstillinger af Apple Express skal du vælge, kopplet til netværk som altså er dit trådløs router, ellers så virke det ikke og så er det også lige meget hvor mange Apple Express du har.
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2010 kl. 08:32
I Airport Værktøj bliver de begge set og jeg kan konfigure dem begge og kobler dem til mit ekstisterende netværk og de bliver så genstartet og det virker fint på den med N-netværk, men den med b/g netværk vil den ikke finde den bagefter. Kan det have noget at gøre med at jeg skal åbne for nogle porte?
Kan altså ikke lige greje hvad der kan være problemet..

Den har ellers fungeret perfekt i den tid jeg har haft den...
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2010 kl. 09:34
Nå har lige siddet og rodet lidt med det og fandt frem til at Homeboxen ikke kan gå på b/g nettet. (Hvis den kan har jeg ikke fundet ud af det endnu).
Jeg har sat min gamle D-link 635 til og nu er der ingen problemer. Jeg har så deaktiveret det trådløse på Homeboxen.

Jeg skal prøve og se om ikke jeg kan få Homeboxen sat til at køre b/g/n netværk.
Men skal nok holde jer opdateret...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu