|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kennethkryger ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Juni-2006 Status: Offline Point: 28 |
![]() Sendt: 12-Maj-2010 kl. 10:27 |
Jeg kan ikke få mit FloppyDTV-drev til at finde de ukrypterede kanaler der ligger på symbolrate 6952, men dem der ligger på 6875 finder kortet fint! Kunne det tænkes at 6952 ikke er understøttet? |
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
Kunne det tænkes, at det har noget med softwaren at gøre ? hvilken software bruger du ?
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
kennethkryger ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Juni-2006 Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Version 5.7 herfra (http://www.digital-everywhere.com/en/alcms/index.php?sid=1186575943) og så Windows 7 Media Center...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |