recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt 50" plasma
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt 50" plasma

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
darkdevil Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Maj-2007
Status: Offline
Point: 161
Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt 50" plasma
    Sendt: 12-Maj-2010 kl. 11:26
Hej

Jeg står overfor og skal have købt mig et 50" tv til stuen.

Det skal være plasma.

Jeg har lidt kig på Panasonic TX-P50G20.

Vil der være andre TV, som jeg bør kigge på i stedet for. Jeg tænker her på Samsungs nye plasma (C7000/C8000) eller LG's (PK950)?

Det skal ikke være 3D, da jeg ikke har noget at bruge det til, samt jeg vil vente til teknologien er modnet.

Lad mig høre jeres forslag og erfaringer om jeg skal gå efter det panasonic G20.

Mvh

Kim Hørsted

Redigeret af darkdevil - 12-Maj-2010 kl. 11:28
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2010 kl. 11:53

Udover G20, så skal du kigge efter Lg 50PK750 og LG 50Pk950, samt Samsung 50C6505 evt. 50B850, hvis man kan finde en som er lydløs.

Til top
malke Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Juni-2007
Sted: Solrød Str., DK
Point: 203
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2010 kl. 13:18
Evt Samsung PS50C675 også :) - eller LG 50PK760N :)

Jeg havde nok snuppet en pana, hvis deres design var pænere :)

EDIT: uendelige mange stavefejl rettet! LOL

Redigeret af malke - 12-Maj-2010 kl. 16:55
Til top
Novatic Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Maj-2009
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2010 kl. 15:16
Oprindeligt skrevet af malke malke skrev:

Jeg havde nok snupper en pana, hvis deres design var pængere :)

Undskyld, men du kan vist ikke være stået helt op endnu, hvis du mener at Panasonics design er pænere end Samsung og LG.

Det er netop pga. det hæslige design, at mange (inkl. mig selv) er skeptiske overfor Panas nye lineup. Det ligner noget fra 2005.

På det punkt kan man ikke sige andet, end Samsung virkelig er på toppen med deres plasma design.
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 1760
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2010 kl. 15:29
Novatic,
det er jo netop også hvad malke skriver? Du har endda lavet teksten bold. Han siger netop at han havde nuppet en pana, hvis de var bedre i design.

- derud over er jeg selv ejer af et G20, og syntes bestemt ikke det er grimt. Det er heller ikke hvad vi har fået af vide af gæster det ser det hænge på væggen.

Redigeret af RuneH - 12-Maj-2010 kl. 15:30
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
malke Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2010 kl. 15:42
Oprindeligt skrevet af Novatic Novatic skrev:

Oprindeligt skrevet af malke malke skrev:

Jeg havde nok snupper en pana, hvis deres design var pængere :)

Undskyld, men du kan vist ikke være stået helt op endnu, hvis du mener at Panasonics design er pænere end Samsung og LG.

Det er netop pga. det hæslige design, at mange (inkl. mig selv) er skeptiske overfor Panas nye lineup. Det ligner noget fra 2005.

På det punkt kan man ikke sige andet, end Samsung virkelig er på toppen med deres plasma design.

Lige over mester LOL - prøv lige at læs hvad jeg skrev igen Embarrassed dog skulle der have stået *snuppet istedet for *snupper..!

Synes virkelig godt om designet på mit 50PK760N, Samsungs skærme i IMO de flotteste på markedet. Selve designet på Pana er ikke grimt som sådan, men de farver de har valgt er da ret underlige IMO. Hvad er der nu galt med sorte tv-rammer? Shocked
Til top
Novatic Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Maj-2009
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2010 kl. 16:06
Ah, damn. Troede der stod hvis design var pænere, fremfor hvis deres design var pænere.

Ris til egen r** LOL

Anyway, så tror jeg dog også det skal nævnes, at designet på LGs nok vil medføre en del irritation over reflektioner.

G20en er ikke decideret ulidelig at kigge på - den er bare uheldig med sit udseende. Sådan en blå kant... hvis de så bare havde lavet den sort eller hvid for den sags skyld. Men blå og sølv...

Og at Panasonic så vælger at køre samme stil med deres TOP modeller... virkelig, virkelig dårligt.

Hver gang jeg ser et billede af V20/VT20, kommer jeg til at tænke på et gammelt Dantax CRT jeg havde for mange år siden. Troede den tid var ovre.
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1487
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2010 kl. 16:07
Synes malkes kommentar blot gør valget sværere, da det jo NETOP antyder, at han IKKE ville vælge Panasonic!!!
" Jeg havde nok snupper en pana, hvis deres design var pængere :) "
Iøvrigt, hvis " snupper " skulle ændres til " snuppet ", skulle " pængere " måske også ændres til " pænere "???
:)

Redigeret af Supergris - 12-Maj-2010 kl. 16:10
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 1760
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2010 kl. 16:24
Oprindeligt skrevet af Novatic Novatic skrev:

G20en er ikke decideret ulidelig at kigge på - den er bare uheldig med sit udseende. Sådan en blå kant... hvis de så bare havde lavet den sort eller hvid for den sags skyld. Men blå og sølv...

Det eneste blå man ligger mærke til er striben i bunden. Ingen kan se rammen er blå herhjemme. Kæresten var nemlig også i tvivl da hun hørte om den blå ramme, og ventede spændt på om hun kunne leve med det. Hun kan overhovedet ikke se den er blå. Den fremstår meget sort, så sort at ingen har nævnt den er blå.

Der er en stribe blå i bunden, som fremstår meget 3D agtig, Altså som om den går ud af tv-rammen. Det er dog bare en effekt, og ikke en jeg skammer mig over. 

Men det er da helt klart en smagssag. :) 

Jeg ser kun den blå stribe i bunden som sagt, og på dette billed syntes den at stå meget mere frem end ellers i stuen. Men rammen ser stadig sort ud.
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Rod83 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2008
Point: 681
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2010 kl. 16:33
Sikke et pænt fjernsyn RuneH Big smileCool. Til OP. En G20 i 46" (evt.) er et godt bud, men LG's tv er hellere er ikke langt efter også har de også designet med sig. Dog er der stadig "problemer" med retention på LG's tv samt nogle andre tekniske forskelle (se flatpanels.dk for anmeldelserne af PK950 og G20). Held og lykke med det. 
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
Til top
malke Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2010 kl. 16:58
RuneH, enig, den er ikke særlig grim når den hænger der Smile - design er selvfølgelig en smagssag.

50PK760N har også en lidt blå-/grønlig glaskant under rammen, hvilket jeg også godt synes de kunne have lavet om - det vidste jeg ikke før jeg købte den. Men som du selv siger, det er ikke noget man skammer sig over Wink
Til top
amarone Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-September-2006
Point: 249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2010 kl. 17:04
 RuneH:
- Må man lige have lov at bryde ind et kort øjeblik for at høre, hvordan du har skjult diverse ledninger op til fjernsynet? Big smile 
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu