|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
iggy ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-December-2007 Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 04-April-2008 kl. 20:40 |
ER der nogle der ved om Stofas Zaptor og Slingbox virker sammen?
/Iggy |
|
![]() |
|
iggy ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-December-2007 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Ja så kan jeg jo selv svare - det virker.. Man skal bare vælge remote fra viasat. /Iggy
|
|
![]() |
|
Alland82 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
Prøver lige at se om jeg kan genoplive denne tråd :)
Er der mulighed for at få remoten fra Zaptor ind, så man har alle de rigtige knapper?? Jeg bruger pt Viasat-remoten, men mangler "exit" knappen... //Allan |
|
Elac FS247 | Primare SPA21 | Squeezebox Touch+HiFace
Synology DS411 | LG 55LM670 -------------- Xindak XF-1000S | SB Touch+HiFace m. Welborne PSU | Peachtree Dac-It | Heed CanAmp | B&O H6 |
|
![]() |
|
mvl81 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2010 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Hej. Er der satdig liv i denne tråd. Jeg har brug for hjælp.
Evt. over telefonen... Mvh
Michael Lund - Kolding |
|
![]() |
|
Vanda ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-April-2006 Status: Offline Point: 60 |
![]() |
Jeg bruger også viasat remuten på min slingbox, men mangler især favorit knappen.
Stofa genstarter ofte Zaptoren og det er irreterende at sidde i udlandet og ikke kunne komme ind på favoritterne, men skal surfe hele registeret igennem.
|
|
![]() |
|
Desperate ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() |
Du kan lave en favoritliste i Slingplayer:
Redigeret af Desperate - 24-April-2010 kl. 00:08 |
|
![]() |
|
datho ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Maj-2010 Sted: Spain Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Jeg kjøpte ABEO DVB-c den 12 mai og bruker den med slingbox men mangler codec til ABEO remot,har prøvd flere remoter uten fremskritt,har du neoe ude hv jeg kan gjøre.Er i Spania og skal gjerne ha de digitale kanaler.
Hilsen datho
|
|
![]() |
|
datho ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Maj-2010 Sted: Spain Status: Offline Point: 6 |
![]() |
http://answers.slingbox.com/servlet/JiveServlet/download/3893-1747/Abeo%20AB-DVBC1.ZIP
Denne fungerer 100 % for meg.
datho
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |