recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lydudfald på Sagem 60 digital lyd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLydudfald på Sagem 60 digital lyd

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MJO80 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Emne: Lydudfald på Sagem 60 digital lyd
    Sendt: 16-Maj-2010 kl. 21:25
Hej

Jeg har en Sagem ICD 60 tilsluttet mit TV.
Derudover benyttes den digitale lydudgang, som sendes videre til en coax indgang på min receiver.

Når jeg ser TV, med den digitale lyd, oplever jeg til tider udfald i lyden.
Og jeg kan også selv fremprovokere disse udfald ved f.eks. at tænde/slukke lyset eller ved at tænde/slukke andre enheder der bruger strøm i lejligheden. (eksempler kan være en lampe, en lader og et lysstofrør i køkkenet. Laderen er forsøgt frakoblet helt)
Bemærk alt i lejligheden, undtagen komfuret, kører på samme fase (mener det hedder sådan), det gør jo at der er tale om en blandet samling el-apparater.

Jeg har haft problemet før, der løste jeg det ved at frakoble en dårlig switch mode strømforsyning.
Har dog ikke haft det samm held denne gang?
Kablet der bruges er det grønne fra AV-Connection, og lyden er også vældig fin, når den ikke falder ud.

Er der nogen der har oplevet noget lignende, og evt. har et forslag til, hvordan man kan løse problemet?

Bemærk at jeg fint kan optage noget på min dvd-recorder uden disse udfald, men lyden på optageren kører naturligvis også via det analoge scart stik.
Så udfaldene er kun på den digitale udgang.

Redigeret af MJO80 - 16-Maj-2010 kl. 21:58
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu